Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hva sort gruppe til hører du til 1 de smarte 2 de som ikke passer inn i noen gruppe 3 de dumme 4 annet Virkeligheten så er det ikke sånn det er. Men det er sett lit på spisen. Nå vil jeg si at jeg hører til nummer 2. nå skule det stått på snik snak men jeg fant den ikke
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hva sort gruppe til hører du til 1 de smarte 2 de som ikke passer inn i noen gruppe 3 de dumme 4 annet Virkeligheten så er det ikke sånn det er. Men det er sett lit på spisen. Nå vil jeg si at jeg hører til nummer 2. nå skule det stått på snik snak men jeg fant den ikke Du skulle vært i gruppe 5 de som ikke klarer å skrive
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Du skulle vært i gruppe 5 de som ikke klarer å skrive jeg kan skive om ikke rett alltid.
Wonders Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 tilhører den som passer inn over alt, men ikke vil bli en del av en "klikk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå