Gå til innhold

Dansing og kino med annen gutt?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten sammen med en gutt. Offisiellt sett er vi ikke kjærester, men vi har noe seriøst på gang.

I helga traff jeg en fyr på byen som jeg vet hvem er, men ikke akkuratt kjenner. Vi danset tett hele natten, men ikke noe kyssing eller være med hverandre hjem etterpå. Fikk et lite stikk av dårlig samvittighet, men det var jo bare dansing? Er redd "typen min" vil dumpe meg når han får vite om dette. (og det får han pga var mange folk der som så meg og som er venner av han)

Men gjort er gjort.

Problemet NÅ er at fyren jeg danset med har bedt meg på kino til uka. Er det feil av meg å gå? Eller er en kinotur med en annen gutt ok når man egentlig er singel, men har noe på gang med en?

Hvordan hadde dere reagert om fyren/jenta dere datet seriøst gikk på kino med en annen? Uskyldig eller "utro" ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Hvis dere har noe seriøst på gang som du ønsker å fortsette med vil jeg si at det virker useriøst å gå på kino med en annen som du traff på byn og danset tett med hele natten.

Skrevet

Du fikk jo dårlig samvittighet og du nøler nå, så du føler hvertfall at det du gjør er galt.

Hvorfor vil du på kino med han andre da? Jeg ville svart på dette spm (ærlig) for å vite hva som skjer. Du virker jo ikke så seriøs hvis du kan danse tett med en annen og samtidig ønske å gå på kino med han. Du skjønner vel at han viser interesse når han ber deg ut, så hvorfor skal du gå?

Det er galt av deg, du vet det. Dropp "typen" din, for du er ikke klar for noe seriøst.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, det må du da spørre ham om :gjeiper:

Skrevet

Nei, det hadde ikke vært greit for meg. Det høres for mye ut som en date.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har du lyst til å klusse til det du har på gang allerede med å involvere en til?

Gjest hogwash
Skrevet

Hvordan hadde dere reagert om fyren/jenta dere datet seriøst gikk på kino med en annen? Uskyldig eller "utro" ?

Synes utro blir feil ord, men jeg hadde nok tolket det dithen at du ikke var skikkelig interessert etter dansingen, evn. kino med fyren hadde jeg helt klart tolket som at du var mer interessert i han enn meg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg avtalt kino med han :sjenert:

Jeg klarer ikke si nei, han er så flott!

Og jeg er jo strengt tatt singel da, så... Hadde jeg vært sammen med han andre hadde jeg så klart ikke gjort det.

Satser på at han andre ikke får vite om det.

Hvorfor må det dukke opp 2 fyrer på en gang :trist: Jeg vil ha begge!

TS

Gjest hogwash
Skrevet

TS

Hvorfor ikke bare si i fra til han første så han slipper å investere følelser og tid i ett dødfødt prosjekt? Du vil vel ikke han skal ende opp som en Bitter_mann? (evn. likheter med andre nick er tilfeldig...)

Skrevet

Nå har jeg avtalt kino med han :sjenert:

Jeg klarer ikke si nei, han er så flott!

Og jeg er jo strengt tatt singel da, så... Hadde jeg vært sammen med han andre hadde jeg så klart ikke gjort det.

TS

Det overrasker meg hvis gutta dine har lyst til å dele. Men man kan aldri vite. Selv var jeg i den første gutten sin situasjon når jeg var 17, og når jeg fikk høre at hun likte 2, så ga jeg opp henne der og da. Men hvis gutta forstår at du er helt fantastisk, men altfor krevende for en mann alene, så får du vel organisere ett samarbeidsprosjekt. Jeg har hørt om muslimske menn med flere koner som faktisk er godt fornøyd.

Skrevet

Til TS

Du må bestemme deg ganske fort om hvem av guttene du vil ha. Hvis han første får vite at du er ute på en date (og ja, det er en date når en gutt ber deg på kino i dette scenarioet), så er det vel fort en stor sjanse for at han stopper opp. Vet nr 2 at du har noe på gang med en annen gutt?

Du kan selvfølgelig være "heldig" ved at de kommer til å kjempe om deg, men tilslutt må du gjøre ett valg om hvem av de du skal velge.

Skrevet

Å gå på kino med venner av et annet kjønn er greit (selv om man bare er to og ikke en hel gjeng), men dette er jo en date. Hverken å danse tett en hel kveld/natt eller å bli med på kino etter enn slik kveld på byn hadde vært ok hvis det var min flørt/kjæreste som gjorde noe slikt.

Hvis man bare har noe på gang så står man gjerne litt friere til å gjøre som man vil, selv om datingkulturen i Norge gjerne er mer 'konservativ' enn i f.eks. USA. Men, hvis dere har som du skriver noe seriøst på gang så hadde jeg helt klart droppet både tett dansing og kinodate med andre.

Skrevet

Hmm, du kaller jo han "typen din" og sier at dere nesten er sammen? Så om ikke du har noen sterke følelser for han enda, så har han sikkert følelser for deg. Hadde jeg vært han hadde jeg blitt skuffa, men dere er jo ikke sammen enda, så hadde sagt at det er ok med dansinga så lenge det ikke gjentar seg. Men kino? Da hadde ikke jeg giddi mer hvertfall, om jeg var han..

Sett deg inn i han sin situasjon. Hvordan ville du tatt det om du hadde hørt at han hadde danset tett med ei annen jente på byen? For å så finne ut at de hadde gått på kino sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...