Gå til innhold

Ting man erfarer gjennom singeltilværelsen

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

1) selv om man blir avvist betyr ikke det at man ikke er en fantastisk person! da er den andre bare ikke interessert. their loss, vent på neste sexy delfin :)

2) selvtillit er viktig

3) sutring er turn off, når man er singel får man jammen meg gjøre så mye ut av interessene sine som mulig og ikke bare sitte hjemme og klage

4) det kommer nok ingen kjekk italiener og banker på døra

5) man kan ikke bare vente på at andre skal ta initiativ, man må faktisk være litt aktiv selv

6) nettdating er risky greier, utrolig mange raringer der ute så om man møter noen som er bra er man jamen heldig

7) one night stands med en ny person hver helg lønner seg ikke dersom man vil ha et seriøst forhold

8) selv om det er mange fisker i havet er det sjelden man ser en flott delfin

9) desperasjon er ikke sexy, så alle tilnærmelser i taxi-køer/deli de luca etc kl 3 på natta er ikke veien å gå for å finne seg en date

10) det er viktig å fremstå som en positiv person og være glad i seg selv for å få positiv oppmerksomhet. Ingen tør å snakke med deg hvis du ser sur og utilgjengelig ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Vel, for meg stemte ikke dette. Etter utallige avvisninger følte jeg meg ikke spesielt fantastisk.

2) Joda, det er det sikkert, men for min del var det vanskelig ift gutter, for jeg ble jo avvist. Jeg klarte ihvertfall ikke å bygge selvtillit så lenge jeg følte meg uttraktiv og lite verdsatt. Det var ikke før jeg fikk meg kjæreste at jeg klarte å bygge selvtilliten min ordentlig.

3) Selvsagt ikke, selv var jeg svært aktiv, men det betyr ikke at jeg ikke følte meg ganske nede etter å ha fått bekreftet at ingen likte meg.

4) Nei, men det kan hende han dukker opp på en nettside. ;)

5) Selvsagt, men etter x-antall avvisninger blir det til at man holder seg lavere i terrenget. Jeg hadde gitt opp da jeg fikk meg kjæreste.

6) Tja. Jeg fant ihvertfall kjæresten min på den måten.

7) Enig. ONS har aldri vært noe for meg.

8) Godt mulig, bare glad jeg fant delfinen til slutt jeg. :)

9) Forsåvidt enig, men intet våger, intet vinner..

10) Selvsagt, men det går begge veier egentlig. Vanskelig å være glad når man føler seg konstant avvist.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Godt oppsummert TS, som jeg skulle sagt det selv :)

Skrevet

1) Avvisning er ikke så farlig :) (men er mann da så det er vel litt forskjell) Men jeg setter pris på at folk svarer og er ærlige.

2) selvtillit er viktig, helt enig.

3) do you want some cheese with that whine? Nei sutring holder vi oss for god til :)

5) Jepp aktiv, om jeg gidder nå er det ikke så nøye så stresser ikke.

6) nettdating er kjedelig og damer er sløve på å svare/ tror de kan få mye bedre enn de faktisk kan. (skal ikke klage å i hvertfall ikke sutre. har kanskje brukt 2t på det og truffet to damer å det er vel ikke så ille.) Har ikke prøvd skikkelig men vurder å gjøre et ærlig forsøk mot sommern betale skrive skikkelig profil osv

7) Jeg har også lært at om en er på leiting er det lite lurt å pule rundt eller ha en søndagskjærest

8) Ikke så sjeldent å se bra damer men å finne ei som er bra ikke bare ser bra ut og er interessert er ikke helt enkelt

9) Nei det er ikke helt bra men det funker noen ganger (ofte endt opp med damer de gangene jeg har vært helt på tryne dritings men går som oftest hjem alene om jeg bare er i god formen. Men det har vel mer med at jeg faktisk tar kontakt med alle når jeg er drita. og heller har det gøy med venner om jeg ikke er det.

10) Ja :) jeg er positiv og blid så trenger ikke prøve å framstå som det :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

1) selv om man blir avvist betyr ikke det at man ikke er en fantastisk person! da er den andre bare ikke interessert. their loss, vent på neste sexy delfin :)

2) selvtillit er viktig

3) sutring er turn off, når man er singel får man jammen meg gjøre så mye ut av interessene sine som mulig og ikke bare sitte hjemme og klage

5) man kan ikke bare vente på at andre skal ta initiativ, man må faktisk være litt aktiv selv

6) nettdating er risky greier, utrolig mange raringer der ute så om man møter noen som er bra er man jamen heldig

7) one night stands med en ny person hver helg lønner seg ikke dersom man vil ha et seriøst forhold

9) desperasjon er ikke sexy, så alle tilnærmelser i taxi-køer/deli de luca etc kl 3 på natta er ikke veien å gå for å finne seg en date

10) det er viktig å fremstå som en positiv person og være glad i seg selv for å få positiv oppmerksomhet. Ingen tør å snakke med deg hvis du ser sur og utilgjengelig ut

flott liste TS!

jeg er spesielt enig i nr 10! smiler man ikke på byen, blir man ALDRI sjekket opp! (og forresten, det kan komme kjekke italienere og banke på døra, eller nesten på døra;) )

Gjest AnonymBruker
Skrevet

1. Livet er vanskelig

2. Man kan ikke stole på noen

3. Det kommer alltid bedre tider, men de varer veldig kort

4. Folk i parforhold er alltid opptatt

5. Når du tror ting går bra kommer det alltid en uhyggelig overraskelse og drar deg ned på jorda igjen

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke bety at det er en selv det er noe galt med, men om man blir avvist maaaange ganger kan man prøve å se seg selv utenfra for å finne ut om det er noe rart man selv gjør uten å tenke over det.

2) selvtillit er viktig

Jepp. Det er utiltrekkende med mennesker som er så usikker at de ikke tør å hilse eller se folk i øynene, men det finnes en mellomting,- alt for mye selvtillit kan være utiltrekkende det også.

Fullstendig enig, meeen så har man de som blir så oppslukt av interessene sine at de ikke møter eller har tid til en kjæreste.

Det har jeg også til gode å oppleve, selv om det har vært både jehovas vitner og polske tiggere på døra mi..

Enig. Mange, spesielt jenter tror de prøver, eller gir hint til menn de liker, mens mennene ikke har oppfattet at noen har interessefor dem

Om man velger å møte noen fra nettet som viser seg å være raringer er man ihvertfall heldig om man blir kvitt dem, ihvertfakll om de vet hvor du bor!

Nei, det kan holde med 1 gang før man treffer den rette

Hva er galt med hvaler da?

Tror dette funker ofte jeg. Kjenner en type som pleier å dra på burger king i helgene midt på natta når fulle folk er på vei hjem og skal ha seg nattmat, finner ofte jenter der han kan få være med hjem - mat har han også fått et par ganger!

Nei, men det hender folk snakker om deg i det minste..

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Haha den siste var utrolig bra :) Vet ikke om jeg bare er oppmerksomhetssyk, men nå har jeg ikke hørt fra han jeg styrer med på noen dager så tenker seff det verste. Men vet han er opptatt og ute og reiser, så satser på at det er grunnen. Trenger uansett mer tips til å takle avvisningen hvis dette går til helvete! Spesielt fra dere gutter, som jeg skrev i et tidligere innlegg så gir dere ikke opp når dere blir avvist, det er liksom bare å finne neste fisk! Når jeg blir dumpa hater jeg menn i typ 1 år til jeg møter en ny idiot... :sukk:

Gjest Anjelika
Skrevet

Når jeg blir dumpa hater jeg menn i typ 1 år til jeg møter en ny idiot... :sukk:

:ler:

Ikke glem første punkt på lista di nå da!

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

haha ja! nå som jeg mest sannsynlig har blitt dumpa IGJEN av en feig dritt som ikke klarer å være ærlig så fortsetter jeg med noen punkter:

1) mange menn er noen utspekulerte luringer

2) pass dere for feiginger - plutselig er man dumpa uten noen obvious grunn

3) selvtilliten senkes fort noen hakk når man blir dumpa

4) man får altfor ofte oppmerksomhet fra folk man ikke vil ha oppmerksomhet fra

5) de man vil ha får man ofte ikke

6) men uansett er det turnoff å sutre over alt jeg har nevnt :)

Skrevet

Den som i en ren desperasjon kl. 02:30 tar med noen i fra taxikøen hjem er i all fall ikke mitt førstevalg, for å si det sånn...

Skrevet

Nei, jeg hadde nok ikke latt meg plukke opp i taxikøen. Men nå hadde ikke jeg latt meg plukke opp på byen i det hele tatt. Eller, jeg går jo ikke på byen... Der dro den problemstillingen... :goodbye:

Skrevet

Nei, jeg hadde nok ikke latt meg plukke opp i taxikøen. Men nå hadde ikke jeg latt meg plukke opp på byen i det hele tatt. Eller, jeg går jo ikke på byen... Der dro den problemstillingen... :goodbye:

Haha, enig :ler:

Forøvrig, en ting jeg lurer på er om det skjer noe rart når man er i forhold, som gjør at man plutselig blir mer interessant for andre fisker. :sexy: Hmf. Hvor blir alle disse av når man er singel? Hjelper det om man later som man er på dater'n med Skybert, tro? :lur:

Gjest Anjelika
Skrevet

Haha, enig :ler:

Forøvrig, en ting jeg lurer på er om det skjer noe rart når man er i forhold, som gjør at man plutselig blir mer interessant for andre fisker. :sexy: Hmf. Hvor blir alle disse av når man er singel? Hjelper det om man later som man er på dater'n med Skybert, tro? :lur:

Dette har jeg også erfart. Kanskje det er fordi man blir avslappet og utstråler så uendelig mye lykke. Eller så er det bare skjebnens bitende ironi. Med tanke på denne ironien vil jeg føye til en ting jeg har lært:

- Man kan ha tørketid i evigheter, og når det først dukker opp en interessant fyr så kan du banne på at det dukker opp et par til innen svært kort tid.

Skrevet

når det først dukker opp en interessant fyr så kan du banne på at det dukker opp et par til innen svært kort tid.

:jepp:

... :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...