Gå til innhold

Liker kvinner sex?

Liker du sex?  

1. 1. Liker du sex?

• Ja, det beste jeg vet.
      43
    • Ja, det er greit nok
      9
    • Nøytralt, sånn passe
      1
    • Nei, jeg liker det ikke noe særlig
      1
    • Jeg misliker sex
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Tessa876875
Skrevet

det er mange kvinner som har sex fordi mannen deres presser dem, eller fordi de vil ha noe. men hvor mange liker sex for sexens skyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker hånda så høyt i været som jeg kan*

:sjarmor:

Hadde ikke giddet å ha sex om jeg ikke likte det, jeg, da. Sex er DIGG :sjarmor: Iallfall om man har en som vet hva han driver med i senga/i bilen/på bordet osvosv :sjarmor:

Lillian

Skrevet
hvor mange liker sex for sexens skyld?

Jeg, jeg, jeg, jeg!!!!!

Suz :blunke:

Skrevet

:o :o Er det mulig?.... jøss... jaja.... Tusler ut igjen..

Skrevet

Jeg elsker sex har aldig gjort det . Har ikke noe press på meg . Kan ikke leve uten. :hjerter:

Skrevet
det er mange kvinner som har sex fordi mannen deres presser dem' date=' eller fordi de vil ha noe. [/quote']

Hæ?

(Beklager den uhøflige tonen, men jeg ble bare slått ut et øyeblikk)

Hvem er disse "mange"?

Fordi de vil ha noe??

Hva er poenget med å framstille kvinner på denne måten? Hvordan i alle dager har menneskeslekten klart å reprodusere seg selv hvis det var slik? Og ikke minst fremstille menn slik; som "pressere", fullstendig oppslukt av seg selv og sine egne behov - som om det bare er menn som har behov?

*tusle ut igjen sammen med Jugger*

Skrevet

Men ikke alltid bare for sexens skyld heller. Greit at det er deilig, opphissenden, avslappende, spennende osv osv.......Men den nærheten du opplever sammen med en partner du elsker er fantastisk...........Ikke sikkert at alle kvinner (og menn) liker/er fornøyd med den sexen de har, men at de aller fleste liker sex, det kan du ta deg i ræva på!

La erotikken leve!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Rusler ut igjen, for dette ble for dumt for lille Madammen :roll:

Skrevet

Klart det!! Var ikke så imponert av det før- har kanskje med tidligere partere å gjøre. Nå har jeg ny partner, og vi har det helt sinnsykt! *sukk* :kul:

Gjest Tessa876875
Skrevet

vel, det er et kjent faktum at kvinner setter nærhet, trygghet og humor som de viktigste sidene i et forhold. mannen presser på med sex fordi det er han som liker det best og har mest motivasjon til å presse på. slik overlever arten: kjønnene utfyller hverandre, og mannen med hans sexlyst sørger for reproduksjon.

du lurer kanskje på hvor jeg har informasjonen fra? les f.eks. store undersøkelser: kvinner svarer alltid "nærhet, trygghet, humor etc." mens menn svarer "sex, sex og sex".

dette kan det vel ikke være tvil om? se også på avstemningen her! den beviser poenget: flere kvinner beskriver sex som "greit nok".

nei, det er nok mannen som er pådriveren for sex, og det er nok hans seksualdrift og lyst som sørger for reproduksjon.

Skrevet

Det som er så kjipt med slike generaliseringer, er når man oppdager at verden ikke er så enkel likevel.

Hvilken kvinne har ikke stanget hode i veggen og blitt såret den dagen hun har hatt fryktelig lyst, bruker alle midler hun besitter for å få han til å få lyst..og så snur han bare ryggen til?

Det er jo en "kjennsgjerning" at menn alltid har lyst, er det ikke?

Wake up and smell the coffee! Dustegeneraliseringer som dette legger et fryktelig sexpress på menn. De skal alltid være klare, villige og oppføre seg som unghingster. Mens det på den annen side er fryktelig "sløvende" for kvinners del - de kan liksom bare holde seg til å være deilige og pirrende nok i seg selv - så får de napp.

..skikkelig slag i trynet den dagen du som kvinne oppdager at litt bar hud ikke er nok for å få deg litt kukk...

Skrevet

Jeg liker definitivt sex ja. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke gjøre det? :klaske:

Og ja - trygghet og nærhet er selvsagt også viktige elementer i et forhold,

like viktige som sex. De er alle biter som (for meg) må være på plass i

et forhold for at jeg skal definere det som bra. Faller en av bitene fra,

f.eks. sex, så er ikke forholdet lenger det jeg ønsker meg. Det er IKKE

slit at sex er uviktig/mindre viktig enn andre faktorer. Jeg kunne aldri ha

vært sammen med en fyr som jeg ikke tenner på, så sånn sett så er sex

veldig viktig for meg - og sikkert mange andre med meg ja.

Et liv uten (bra) sex er et liv uten mening! :kul:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Så lenge han har brannmannuniformen på så er det enn sann nytelse.

( Liker ikke bossarbeideruniformen sååå godt... )

Gjest Ofte innom
Skrevet

Høres ut som du har hatt noen dårlige opplevelser Tessa..

Jeg elsker det hvertfall, med riktig partner vel og merke!

Som nevnt tidligere, ingen nærhet slår den!

Jeg må si jeg får dekket mye av mine behov for nærhet, trygghet og humor når jeg har sex med min mann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...