Gå til innhold

Er det noen som i det hele tatt ikke liker taco?

toyses

Liker du taco?  

129 stemmer

1. 1. Liker du taco?

• Ja
      110
    • Nei
      19

Anbefalte innlegg

Gjest Sugemerke
1 time siden, Arkana skrev:

Jeg er ikke særlig begeistret for den de fleste nordmenn spiser med kjøttdeig stekt med tacokrydder og servert i skjell med masse greier på. Det spiser vi veldig sjelden. Derimot liker jeg det godt med krydret og langtidsstekt (ovn eller crockpot) kylling, svinekjøtt eller oksekjøtt som dras fra hverandre og serveres i tortillalefse eller på nachos med hjemmelaget guacamole og pico de gallo.

Dette hørtes derimot godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker taco. :D
Taco trenger ikke tacokrydder heler, det er bare noe butikker har funnet opp. :P 
Man kan krydre det akkurat som man vil. :) 
Det kan være med fisk, lam, kylling, biff, and, karri, kaviar... fins ingen grenser med taco

Endret av Drakan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker taco og liker "norsk" taco med santa Maria/old el paso også, men foretrekker en litt mer autentisk taco med hjemmelaget krydder, salsa og guacamole og glutenfrie lefser. Er ikke så glad i skjell, men spiser det også om jeg får det servert eller vi av en grunn ikke har lefser. Bruker ikke rømme på. Ikke tåler jeg det og dessuten dreper det smaken. Bruker ikke bønner i, men bruker mais, cherrytomater, agurk, jalapeños og reven ost i tillegg til krydret kjøttdeig, salsa og guacamole. Åh, nå fikk jeg lyst på taco! :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker taco og alle i familien/av venner liker det også :ninuskapus:

Jeg og datteren min spiser det hver fredag :nordvesta:

Anonymkode: b7b00...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2010 den 19.42, toyses skrev:

. You're call

(Klarer ikke å la være: Ikke skriv engelsk når du ikke kan det.....)

Taco er for meg i samme kategorien som pølser, pannekaker og pizza .... går fint an å spise, men det er først og fremst noe som barn og unge elsker, ikke noe jeg ville valgt selv.

Anonymkode: 2f5d5...a89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er ikke særlig glad i taco. Spiser det om jeg må, men vi har det aldri hjemme

Anonymkode: c3af9...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt ok, men jeg spiser det nesten aldri. Synes ikke det er så godt som folk skal ha det til, og hvis jeg først spiser det bruker jeg helst varme lomper fra Buer. Eventuelt hjemmelagde tortillas. Butikkjøpte lefser smaker virkelig ikke godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2010 den 19.42, toyses skrev:

Jeg skjønner jo selvfølgelig at det finnes noen som ikke liker taco. Men jeg kjenner ihvertfall ingen. Blir litt nysgjerrig på å finne ut om det er mange av dere her inne som ikke liker taco. Så legg igjen en stemme og diskuter!

Jeg tenker taco med skjell eller lefse. You're call :)

Fysj  !   :kvalm: 

Jævla søppelmat !

Anonymkode: f4eb2...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...