Gå til innhold

Er det noen som i det hele tatt ikke liker taco?

Liker du taco?  

129 stemmer

1. 1. Liker du taco?

• Ja
      110
    • Nei
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønner jo selvfølgelig at det finnes noen som ikke liker taco. Men jeg kjenner ihvertfall ingen. Blir litt nysgjerrig på å finne ut om det er mange av dere her inne som ikke liker taco. Så legg igjen en stemme og diskuter!

Jeg tenker taco med skjell eller lefse. You're call :)

Endret av toyses
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker tortilla med fyll, men jeg kan ikke fordra taco-skjell. Men generelt sett er jeg ikke overbegeistret for taco, og det er mye annet jeg heller vil spise før det.

Skrevet

Jeg mente ikke bare skjell da, så jeg la til det i innlegget ;)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg kjenner to personer: Mamma og pappa.

Pappa liker ikke sterk mat, og mamma liker ikke krydderblandinger av typen "tacokrydder".

Gjest Rosemor
Skrevet

Jeg liker taco, men ikke alle varianter.

Skrevet

Jeg liker ikke taco!! :opplyser:

Det er krydderet jeg ikke takler. Og jeg er GLAD i mat! Dvs jeg er nok kresen, men det er på den måten at det skal være kvalitet, og ikke at jeg har en snever meny. Jeg liker veldig mye og eksperimenterer en del på kjøkkenet. Men akkurat dette tacokrydderet synes jeg smaker høgg... :sprettoy:

Må jeg velge mellom lefser og skjell, velger jeg nok grove lefser med knust tacoskjell på siden. (og annet krydder i kjøttet...)

Har prøvd en spicy taco en gang som smakte bedre! :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Damn it, nå fikk eg ekstremt lyst på taco :gjeiper: :fnise:

Skrevet

Elsker taco, men faren min liker det f.eks ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i hjemmelaget texmex, med feks kylling stekt med egenblandet krydderblanding og presset lime, guacamole, bønnestuing, salsa av friske tomater med masse koriander, hjemmebakte maistortillas...

Men taco med kjøttdeig, maiskorn og tacokrydder fylt av MSG fra taco-kit, se det rører jeg ikke med ildtang. :nigo:

Skrevet

Jeg har ikke likt det etter jeg ble gravid!

Skrevet

Er ikke overbegeistret for den norske versjonen av taco, men det går da ned :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg begynte å lage mat fra bunnen og med ordentlig krydder, synes jeg også standard taco smaker kjedelig og ikke spesielt godt - tilbehøret er bedre enn selve kjøttsmørja. Som student hvor økonomien styrer fellesmiddagene og man alltid skal spise taco merker jeg også at jeg ikke er spesielt fan av billigkjøttdeig osv... men lager man krydderet selv (som for chili con carne) og bruker kjøtt/bønner av ok kvalitet, så blir det jo godt. Og jeg sier ikke neitakk uansett jeg da - jeg er ikke kresen i det hele tatt selv om jeg foretrekker hjemmelagd.

Skrevet

Jeg liker taco, foretrekker tacoskjell fremfor lefser, for det er det jeg forbinder med taco fra barndommen.

Skrevet

Jeg er veldig glad i hjemmelaget texmex, med feks kylling stekt med egenblandet krydderblanding og presset lime, guacamole, bønnestuing, salsa av friske tomater med masse koriander, hjemmebakte maistortillas...

Men taco med kjøttdeig, maiskorn og tacokrydder fylt av MSG fra taco-kit, se det rører jeg ikke med ildtang. :nigo:

kunne ikke sagt det bedre...

men gubben elsker taco, så vi lager det sammen, og jeg spiser max 1 skjell/lefse, og that's it. Spiser helst hjemmelaget guacamole

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg er ikke noe glad i taco, og ville aldri valgt å lage det med mindre andre insisterer på at vi skal ha.

Skrevet (endret)

Etter at jeg begynte å lage mat fra bunnen og med ordentlig krydder, synes jeg også standard taco smaker kjedelig og ikke spesielt godt - tilbehøret er bedre enn selve kjøttsmørja.

Helt enig! :tommelsmil: Det smaker så utrolig mye bedre med hjemmelaget krydderblanding, skikkelig kjøtt, hjemmelaget salsa og guacamole.

Jeg sier ikke nei takk til "butikktaco" om jeg får det servert, men det kommer ikke i nærheten av hjemmelaget.

Endret av -Englefjes-
Skrevet

Helt enig! :tommelsmil: Det smaker så utrolig mye bedre med hjemmelaget krydderblanding, skikkelig kjøtt, hjemmelaget salsa og guacamole.

:jepp: Samme her også, vi har begynt å lage krydderblanding og salsa selv pga lavkarbo-diett og det er utrolig mye bedre. Ikke mere butikk-taco her hjemme iallefall, men får jeg det hos andre så sklir det ned :)

Skrevet

Liker fajitas mye bedre ;)

Strimlet kyllingfilèt, løk og paprika med Santa Maria Fajitaskrydder eller hjemmelaget krydder (Old El Paso sitt smaker dritt), oppi fullkornslefse med masse hjemmelaget guacamole, salsa, cherrytomater, rømme og ost.. Mmmmmm :sikle::Nikke:

Gjest Dainty
Skrevet

Jeg liker i utgangspunktet taco, men er blitt forferdelig lei etterhvert. Jeg lager det ikke så ofte selv, men det er sånn typisk rett man blir servert når man er på besøk hos venner, nettopp fordi folk tenker at dette er en safe rett å lage til gjester :)

Skrevet

Jeg kjenner to personer: Mamma og pappa.

Samme her. De synes det lukter sure sokker.

Jeg synes taco er OK, men har tanker om å lage det selv. Jeg vet at jeg selv vil like det mye bedre enn kjøpt, men det spørs på datteren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...