Gå til innhold

hva angre du på

Fremhevede innlegg

Gjest green tea
Skrevet

jeg angrer på at jeg ikke slutet på vgs nor jeg gikk der for de jeg følte det var bort kastet tid og jeg paset ikke inne på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg angrer på at jeg ikke slutet på vgs nor jeg gikk der for de jeg følte det var bort kastet tid og jeg paset ikke inne på en måte.

Jeg angrer på at jeg angrer, det blir mye spilt melk av sånt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du skal være glad du har vgs Green Tea!

Jeg er over 40 og har ikke studiekompetanse. Jeg synes det er flaut, og det begrenser muligheter for videreutdannelse.

Så jeg angrer på at jeg ikke fullførte vgs.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikkje kaste vekk tid på å angre på ting eg har gjort, lot være å gjøre, avgjørelser eg evt tok feil osv. Kan angre på ein ting ei lita stund før eg kommer meg videre, vil ikkje kaste vekk livet på å angre på ting som ikkje kan gjøres om. Det er bortkasta, og det hadde eg angra på ved livets slutt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hva ville alternativet til vgs vært? Husk at vgs åpner mange dører som ellers ville vært stengt :jepp:

Gjest green tea
Skrevet

Du skal være glad du har vgs Green Tea!

Jeg er over 40 og har ikke studiekompetanse. Jeg synes det er flaut, og det begrenser muligheter for videreutdannelse.

Så jeg angrer på at jeg ikke fullførte vgs.

jeg har eller ikke studiekompetanse.

nå har jeg mulig heter å få bevis at jeg har gått vgs.

det er papirer jeg ikke har fått men jeg ser ikke grunn til å masse på de.

Skrevet

Jeg angrer på alle de tingene jeg aldri gjorde som jeg hadde tenkt å gjøre...

Ellers angrer jeg ikke på noe av det jeg har gjort, for i dag er det grunnlaget for den jeg er. Høres klisjè ut, men er sant :briller:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har eller ikke studiekompetanse.

nå har jeg mulig heter å få bevis at jeg har gått vgs.

det er papirer jeg ikke har fått men jeg ser ikke grunn til å masse på de.

Jeg mener det er slik at du automatisk får tilsendt karakterutskrift/vitnemål etter vgs?

Kanskje du bør forhøre deg i tilfelle det er skola som har gjort en glipp og glemt å sende det ut til deg :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg var kriminell i ungdommen.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å svare at jeg angrer på at jeg kom så sent i gang med videre utdanning etter videregående, men når jeg tenker meg om så fikk jeg masse erfaring fra de jobbene jeg hadde som har lært meg mye og som jeg har vokst på. Så da gjenstår det bare sånne småting som irriterer meg innimellom,men som jeg ikke går rundt og angrer på til stadighet liksom.

Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke dro til utlandet og studerte noen år lengre.

Skrevet

Dere som angrer på at dere ikke har utdanning fra VGS, sitter i en velkjent posisjon og jeg kan forstå hvor vanskelig det må være. I et samfunn som Norge hvor man omentrent MÅ ha fullført VGS for å få arbeid, er det vanskelig å sitte på sidelinjen uten gyldig vitnemål. Derfor synes jeg skolene tar det for lett når en ungdom vil droppe ut av skolen, eller dropper ut ufrivillig. Staten bør satse på flere lærere og ikke minst BEDRE lærere, slik at ungdommen har både lyst og muligheten til å fullføre VGS med et godt snitt. På landsbasis viser det til at ungdom i Norge f.eks er svært dårlige i matte og naturfag, ikke urovekkende opplsyninger. Jeg selv hadde store problemer og fortsatt har, med matte i og med at læreren aldri lærte oss noe riktig! Mine foreldre forandret leksene mine etter at mattelæreren hadde gått igjennom dem på tavla.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hvis det er noe man angrer på, er det vel bare å ta en angrepille :)

Skrevet

Angrer på at jeg ikke gikk ut av transeskapet da jeg var ungdom.

Gjest lolita___
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke begynte å studere rett etter vidregående.

Skrevet

Tja, det er nok mye rart jeg angrer på, men det som kanskje har mest betydning for "her og nå" er utdanningsvalget. Der gikk det med endel år, deler av jobben liker jeg, men helsa holder ikke og flere elementer ved jobben kan jeg visst ikke fordra gitt, men nå sitter jeg her da.

Skrevet

Jeg angrer på at jeg var altfor snill pike i oppveksten... :sukk:

Skrevet

Usikker på om det er noe konkret jeg angrer på. Det er så klart småting jeg skulle ønske jeg ikke hadde i minnet, som et par ons som jeg i dag egentlig bare synes er ekle. Men det er likevel ikke noe jeg bruker tid på å angre på.

Skrevet

Jeg angrer ikke på noen ting i livet.

Ja, jeg har tatt mange dumme valg, jeg kunne gjort en del anderledes, men jeg angrer ikke. Gjort er gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...