Gå til innhold

Søskensex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med sex med søster eller bror (selvsagt frivillig sex, ikke overgrep på småsøsken!). Endret dette forholdet til dette søsknet? Lot dere være å ha sex når dere var i forhold? Oppsto følelser som sjalusi?

Er ikke akkurat så lett å snakke med venner om dette temaet, da det er ganske tabu. Men sex mellom søsken skjer nok hyppigere enn man skulle tro.

Videoannonse
Annonse
Gjest jeanett
Skrevet

æsj! tabu?? dette er jo sykt...

Vil du P**e broren/søstera di kanskje??!!

det kunne jeg aldri tenkt meg..

Herregud!

Tror du bør gå til psykolog jeg heller..

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

For min del så lenge det skjer frivillig fra begge parter så kan de gjøre hva de vil for min del. Om en bror og søster vil ha sex og de gjør det uten tvang og de er voksne så ser jeg ikke problemet

Men det skal sies at jeg ikke forstår hvorfor noen ville hat sex med sin søster eller bror.

Jeg hadde heller tatt selvmord en og gjort noe slikt

Endret av Trajan
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forumtroll?

Nei, dette har jeg ingen erfaring med. Heldigvis!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forumtroll?

Fåååårdiiii? :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hørt at det er vanligere enn man skulle tro.

Jeg og søsteren min lå oppå hverandre og tungekysset da vi var i 10-årsalderen, men det ble med noen ganger, så ble det liksom "feil". Vi visste ikke hva vi gjorde, bare etterapet en film.

Men etter at jeg har forstått hva sex er, så kunne jeg aldri hatt sex med søstra mi!!!!! (Heller ikke tungekysset sånn som da vi var barn, bare for å ha det på det tørre).

Hm, dette ble personlig, tror jeg trykker på "anonym"-knappen.

Gjest lolita___
Skrevet

sykt herrigud.Vanligere enn man tror.Hvilken syk person er du egentlig INCEST er ikke vanlig. :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om det kanskje er mer vanlig enn man tror, så er det alikevel veldig FEIL!! Jeg kan ikke se at det er en frisk tankegang engang å ville ha seg med egne søsken.

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Jeg tror dette må være et troll..

Skrevet

Kan ikke forestille meg i mine fantasier eller mareritt at dette kan være vanlig. Ikke hvis du er tilregnelig nok for å bli satt i samme bås som "Normale mennesker" står i.

Ha sex med..Nei. Nei, ikke fatter jeg hvordan noen kan finne på å gjøre det. De fleste tenker på en del merkelige og til tider avskyelige ting, det er greit, men det å gå så langt...? Nei.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror det er vanlig at søsken i småbarnsalderen/barneskole leker seksuelle leker av forskjellig preg, alt fra å leke doktor til å etterligne det de ser på tven.

Det er nok ikke så veldig vanlig at dette fortsetter etter puberteten, og å gjennomføre sex tviler jeg er særlig vanlig i det hele tatt.

Skrevet

Bryr meg ikke om hvem andre har sex med så lenge de holder seg laangt unna mine menn :jepp: og så lenge det ikke er tvang innvolvert. Synes ikke det høres noe spesielt normalt ut..ville aldri vurdert detfor å si det sånn.. men hver sin smak

Gjest Dainty
Skrevet

Jeg tror dette må være et troll..

Hvorfor må dette være et troll? Det finnes da vitterlig folk som gjør seksuelle handlinger med søsken, også som voksne. Dette er kanskje ikke vanlig, men sikkert vanligere enn vi tror. Hvor mange som gjør dette, aner vi jo ikke, siden dette ikke er noe man forteller sin nærmeste venn engang.

Jeg ser heller ikke hvorfor det er moralsk galt så lenge begge er over den seksuelle lavalder og gjør det av lyst. Risikoen er jo evt. graviditet, ettersom barnet har større risiko for genfeil. Men så lenge dette ikke skjer, får folk gjøre som de vil for min del, uten at jeg skal kalle dette ekkelt.

Jeg kan allikevel se for meg at det kan skape en del forvirring i forholdet mellom disse søsknene, ettersom man både er søsken og elskere på en gang. Og for foreldrene er det sikkert veldig rystende om de oppdager dette.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner hadde et slags forhold til ei som en dag fortalte at hun hadde hatt sex med broren sin - hun eller begge var adopterte, men jeg vil tro at det er like uvanlig blant adoptivsøsken som biologiske egentlig... han jeg kjenner ble i hvert fall helt satt ut av denne bekjennelsen og greide ikke å fortsette noe forhold (og han er ikke en spesielt firkantet person...). En annen jeg kjenner jobbet med en som sa han kunne tenkt seg å ha sex med søsteren sin om hun hadde villet. Sååå - konklusjonen er vel at det skjer, og sikkert blant folk som virker forholdsvis normale og oppegående, men jeg tror langt fra det er vanlig eller uproblematisk. For det fleste, meg selv inkludert, er det en like fjern tanke som å ha sex med et dyr, foreldre, barn osv.

Skrevet

Jeg har hørt at det er ganske vanlig når søsken har vokst opp fra hverandre. Da kan de føle en slags tilknytning til hverandre som de forbinder med noe seksuelt, eller kjærlighet og at de ønsker et forhold. Da kan jeg vel til en viss grad forstå det, men aldri om jeg ville tenke meg det selv.

Skrevet

Det er vel forskjell på biologiske søsken, og de som ikke er det.

Har hørt om flere som ikke har vokst opp sammen med stesøskene sine, som i ettertid er blitt par. Men de har aldri hatt en søsken følelse, selv om det kalles søsken.

Gjest Anonym
Skrevet

Enn om søskenbarn har sex med hverandre? Teoretisk sett, jeg bor i nord-norge og hun i sør-norge langt fra meg. Vi ser hverandre så og si ALDRI og har ikke sett hverandre siden vi var i 5-årsalderen, og når vi møttes som 18-åringer begge to, ble vi sexuelt tiltrukket av hverandre. Vi hadde sex.

Er det galt å ha sex med en slekting, når man egentlig ikke kjenner personen? Blir litt annerledes når det er ens egen søster man har vokst opp med og kjenner... ut og inn. :P

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av Trajan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...