Gå til innhold

Hjelp til antrekk!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt denne kjolen (som forøvrig ser veldig fin ut på!) og denne til å ha over (skulle helst hatt den i rødt, men.), men sliter med skovalg, og ellers styling i forhold til hår og sånn.

Noen som kan hjelpe? Post gjerne bilder med eksempler av sko som kunne passa ved siden av. Både for å pynte antrekket opp og ned.

Veldig taknemmelig for hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søtt antrekk :)

Kan enkelt pyntes opp og ned med ulike sko i farger og med ulike helhøyder. Prøv med heler til kveldstid (f.eks i en rødfarge som går igjen i kjolen), enten rene pumps, eller heler med noen stroppedetaljer rundt ankelen. Til dagtid er det veldig søtt med balerina, gjerne røde der også...

Skrevet

Enig med Lykkelitenen ang.sko :) Ballerinasko eller noen med heler.

Også kan du jo sette opp håret og evt.ha noen blomster i, siden det er blomster på kjolen :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg tror røde sko hadde vært fint til (samme rødfarge som på kjolen). Enten ballerinasko, pumps eller pumps med ankelrem. Litt 50-tallsstil.

Når det gjelder hår, så ser jeg for meg at en knute med blomst på siden hadde vært fint. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om du vil gjøre den litt røffere er et litt "grovt" brunt belte i livet en mulighet (f.eks. flettet belte i cognacfarget skinn).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om du vil gjøre den litt røffere er et litt "grovt" brunt belte i livet en mulighet (f.eks. flettet belte i cognacfarget skinn).

Skrevet (endret)

I tillegg til det som er nevnt, tror også at nude fargede sko kan være fint f.eks sånn

Og håret satt litt løst opp, noe sånt evt knuten plassert mer til den ene siden

Endret av Ella_Grey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...