Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hei Jeg har kjøpt denne kjolen (som forøvrig ser veldig fin ut på!) og denne til å ha over (skulle helst hatt den i rødt, men.), men sliter med skovalg, og ellers styling i forhold til hår og sånn. Noen som kan hjelpe? Post gjerne bilder med eksempler av sko som kunne passa ved siden av. Både for å pynte antrekket opp og ned. Veldig taknemmelig for hjelp!
Lykkelitenen Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Søtt antrekk Kan enkelt pyntes opp og ned med ulike sko i farger og med ulike helhøyder. Prøv med heler til kveldstid (f.eks i en rødfarge som går igjen i kjolen), enten rene pumps, eller heler med noen stroppedetaljer rundt ankelen. Til dagtid er det veldig søtt med balerina, gjerne røde der også...
Minttu Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Enig med Lykkelitenen ang.sko Ballerinasko eller noen med heler. Også kan du jo sette opp håret og evt.ha noen blomster i, siden det er blomster på kjolen
Gjest SmallTalk Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg tror røde sko hadde vært fint til (samme rødfarge som på kjolen). Enten ballerinasko, pumps eller pumps med ankelrem. Litt 50-tallsstil. Når det gjelder hår, så ser jeg for meg at en knute med blomst på siden hadde vært fint.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Om du vil gjøre den litt røffere er et litt "grovt" brunt belte i livet en mulighet (f.eks. flettet belte i cognacfarget skinn).
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Om du vil gjøre den litt røffere er et litt "grovt" brunt belte i livet en mulighet (f.eks. flettet belte i cognacfarget skinn).
Ella_Grey Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 (endret) I tillegg til det som er nevnt, tror også at nude fargede sko kan være fint f.eks sånn Og håret satt litt løst opp, noe sånt evt knuten plassert mer til den ene siden Endret 12. april 2010 av Ella_Grey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå