Gå til innhold

Gi noe tilbake..

Fremhevede innlegg

Gjest Jente20
Skrevet

Nå er det slik at jeg er betatt i en veldig god kompis av meg som forøvrig går i samme klasse..

Han er den snilleste, mest omtenksomme gutten jeg noen gang har møtt i mitt liv! Det er nesten helt utrolig hvor snill han egentlig er. Han kan vel regnes som en "good boy" med personligheten han har, men fytti katta, jeg fikk nesten hjertestans da han fortalte meg at fortsatt var jomfru.. forståelig ettersom han har en "good boy" personlighet, men når det snakk om utseende så er han utroliiiig HOT! :fnise: Tattoveringer, markerte muskler, mystiske øyner, sjarmerende smil med smilehull! :rødme: Kan vel si at han er "good boy" på innsiden, men en "badboy" på utsiden.. går det ann å bli mer perfekt!? :lur:

Saken er at vi fortsatt er på "god-venn" fasen og vi skal på fest seinere, og jeg har veldig, VELDIG lyst til å gi han en blowjob eller i det minste runke han.. :sjenert:

Han har fortalt meg at han er under en lang "tørkeperiode" med ikke noe runking eller oralsex. (Han har oralsex, men det må man nesten anta når det er snakk om en så heit gutt!)

Og nå har jeg liksom lyst å "betale" han tilbake for alle de gangene han var der for meg.. eller ihvertfall gjøre noe som får han til å slappe av og bare nyte.. nyte meg :rødme:

Men jeg trenger råd på hvordan jeg burde få det gjort..? Vil ikke gjøre det hvis han er full liksom.. da er poenget borte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig så tiltrekkende ved bad boy utseende om jeg tør spørre? Mange kvinner ser ut til å tenne på dette, men du er klar over at det er en klisjé hva?

Skrevet (endret)

'Han har oralsex'

Hva mener du? Har han jevnlig oralsex? Hvorfor har han bare det og ikke resten av pakka? Jeg ville uansett ikke kalt en fyr som har oralsex jomfru.

Det å gi en fyr en blowjob/handjob på fest er både tacky, upassende og veldig amerikansk high school. Kan dere ikke bare ha noen dater, kline og etter hvert ligge sammen?

Det siste du sier ligner forresten skremmende på horeri. Jada, du har lyst, men betale tilbake med sex? Himmel for en innstilling.

Endret av Glynis
Skrevet

Virker som du er betatt. Om jeg var deg og liker han, ville jeg hintet litt om det. :yvonne: kanskje det blir kjærlighet? :)

Skrevet

Vil du det da? Det er jo ikke sikkert han ser på deg som noe annet enn en venn. Og derson du serverer han på den måten blir du venn OG knullevenninne. Kan ikke skjønne at det er noe å trakte etter. Nei, jeg ville tatt det sakte når det dreier seg om en kompis, og funnet ut om han også er interessert i deg. For jeg går ut fra du er interessert i han som noe mer enn en venn?

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva spørsmålet ditt er. Spør du etter tips til hva du kan gjøre seksuelt for han, eller hva spør du om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...