Gå til innhold

Grove joggesko med Skinny Jeans

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? Gikk med dette igår og følte meg mye mer sexy med denne kombinasjonen enn med høye sko..

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Hva legger du i begreper "grove joggesko"?

Skinny jeans passer godt sammen med sneakers og sko à la Nike Shoxx, men ikke med typiske joggesko. Og absolutt ikke veldig grove joggesko.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mener litt røffe sko, gjerne tursko ol. De er litt tunge og store. Kult som kontrast til trange rette jeans.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Høres aldeles grusomt ut. Jeg bruker kun skinnyjeans til 'lette' sko, dvs. tøysko, Converse eller ballerina.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan nevne at dette ikke blir bruk i bykjernen eller nærmeste radio rundt. Er mer aktuelt på kortere skogsturer, snartur i butikken ol. Sporty er sexy!

Skrevet

Mener litt røffe sko, gjerne tursko ol. De er litt tunge og store. Kult som kontrast til trange rette jeans.

Jeg synes det høres råtøft ut :)

Men nå synes ikke jeg det er så fint med små, høyhælte sko til jeans heller da..

Skrevet

Kan nevne at dette ikke blir bruk i bykjernen eller nærmeste radio rundt. Er mer aktuelt på kortere skogsturer, snartur i butikken ol. Sporty er sexy!

Går du med skinnyjeans på kortere skogsturer? Og hvorfor bruke grove joggesko på en snartur i butikken?

Gjest Little princess
Skrevet

Hørtes forferdelig stygt ut.. Det er vel ballerina, converse (eller noe som minner) type smale joggesko som er finest til den type jeans.

Hadde jeg sett noen på kafê eller noe liknende med skinny jeans og store, klumpete tursko hadde jeg nok klødd meg litt i hodet og lurt på hva i all verden vedkommende tenkte på..

Skrevet

Jeg går med akkuratt de samme tankene! Satt i en park i Grünerløkka i går, og fikk ideen om å kjøpe meg noen lette Nike Shox eller tilsvarende å ha til smale jeans når jeg går til jobben, går tur og sånt. Siste tiden (årene) har jeg sverget til Converse, ballerina etc, så det er mer min stil, men nå synes jeg plutselig at den sporty og avslappa looken var veldig kul.

Skrevet

Skinny og Shox NZ er en favoritt.

Skinny i kombinasjon med hiking sko kan også se bra ut.

Gjest Dainty
Skrevet

Ser flere her bifaller TS' idé om grove joggesko til skinny jeans og foreslår Nike Shoxx. Men Shoxx er ikke grove joggesko, de er da ganske nette og feminine selv om de er sporty. Jeg ser for meg at TS tenker på noe ala dette:

http://www.oslosportslager.no/produkt/asolo-tasman-xcr-tursko-6420.aspx

Og nei, jeg tror ikke det er sexy. Jeg tror det vil se litt merkelig ut, siden føttene da blir så "klumpete" i forhold til de smale buksebena på skinny jeans. Men hver sin smak :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...