Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble liksom overfalt av en gjeng for flere måneder siden.

jeg ble med han og flyttet til en ny by for å leve i trygghet for dem. det viser seg nå at jeg har funnet ut at alt var løgn.

jeg har kastet han ut og jeg bor et sted med hemmelig adresse. en hemmelig adresse jeg aldri hadde trengt.

fant ut at kjæresten min bruker narkotika bak min rygg også og han har brukt opp felles penger.

hva skal jeg gjøre? jeg bor på et sted jeg ikke trenger å bo. forlot alle vennene mine, og nå vet jeg at han er en psykopat som har lurt meg hele tiden. han brukte vel dette overfallet som en løgn til å dekke over all narkotikagjeld og pengene som ble borte fra kontoen vår.

jeg vet at å anmelde det hele er lurt og få en advokat. men burde jeg få en advokat først eller anmelde det først?

og uansett så lurer j på hva folk her hadde gjort hvis dem opplevde et slikt løgn og bedrag?

Videoannonse
Annonse
Gjest linneawarp
Skrevet

Kjæresten min ble liksom overfalt av en gjeng for flere måneder siden.

jeg ble med han og flyttet til en ny by for å leve i trygghet for dem. det viser seg nå at jeg har funnet ut at alt var løgn.

jeg har kastet han ut og jeg bor et sted med hemmelig adresse. en hemmelig adresse jeg aldri hadde trengt.

fant ut at kjæresten min bruker narkotika bak min rygg også og han har brukt opp felles penger.

hva skal jeg gjøre? jeg bor på et sted jeg ikke trenger å bo. forlot alle vennene mine, og nå vet jeg at han er en psykopat som har lurt meg hele tiden. han brukte vel dette overfallet som en løgn til å dekke over all narkotikagjeld og pengene som ble borte fra kontoen vår.

jeg vet at å anmelde det hele er lurt og få en advokat. men burde jeg få en advokat først eller anmelde det først?

og uansett så lurer j på hva folk her hadde gjort hvis dem opplevde et slikt løgn og bedrag?

Herregud, - jeg hadde ikke dele livet mitt med han!.... .FLYTT FRA HAN!!!

du fortjener en bedre gutt, - - du kan gå til politiet, og anmelde og hør med dem, og ring til advokaten din så kan du spørre hvordan du kan begynne med!!

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

du fortjener en bedre gutt.

Eeeh.. Ts skreiv "jeg har kastet han ut og jeg bor et sted med hemmelig adresse".

Tror du bør anmelde først og skaffe advokat etter.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

du fortjener en bedre gutt, - - du kan gå til politiet, og anmelde og hør med dem, og ring til advokaten din så kan du spørre hvordan du kan begynne med!!

Har kastet han ut. Er IKKE sammen med han lenger. Han er åpenbart GAL. Alt kom som et sjokk.

Eeeh.. Ts skreiv "jeg har kastet han ut og jeg bor et sted med hemmelig adresse".

Tror du bør anmelde først og skaffe advokat etter.

Ja, men jeg har hemmelig adresse pga overfallet hans som aldri fant sted en gang. Nå ser jeg meg nødt til å flytte, enda jeg nettopp har flyttet til et nytt sted pga han, og samtidig få hemmelig adresse IGJEN.

Hilsen ts - en smule sjokkert.

takk for råd!

jeg kommer til å sende han i fengsel vet jeg. syns det er vanskelig selvom han er gal og slem. gruer meg merker jeg.

Skrevet

Hvorfor må du få hemmelig adresse igjen? :klø:

Ellers, enig med at du bør anmelde.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

fordi han er gal.

han har jo anmeldt et forhold som er blank løgn.

i tillegg blir jeg truet av hans og hans mor.

Gjest Blondie65
Skrevet

Husk på at hvis han må i fengsel for det han har gjort så kan det være det sparket som skal til for å få han på rett kjøl.

Ta kontakt med politiet og få det overstått først som sist. Det er ikke noe å stusse på. Vet om andre som dessverre også har opplevd å bli løyet og frastjålet penger og mer til. Hvis du anmelder han nå så kan du unngå at han utnytter deg videre og bli innblandet.

Og når det gjelder flytting: det er sjofelt at du ble lurt til å bytte til hemmelig adresse. Men er det nødvendig å flytte igjen? Er det upraktisk å bo der?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husk på at hvis han må i fengsel for det han har gjort så kan det være det sparket som skal til for å få han på rett kjøl.

Ta kontakt med politiet og få det overstått først som sist. Det er ikke noe å stusse på. Vet om andre som dessverre også har opplevd å bli løyet og frastjålet penger og mer til. Hvis du anmelder han nå så kan du unngå at han utnytter deg videre og bli innblandet.

Og når det gjelder flytting: det er sjofelt at du ble lurt til å bytte til hemmelig adresse. Men er det nødvendig å flytte igjen? Er det upraktisk å bo der?

Ja. Jeg venter bare på at helgen skal bli overstått, også går jeg til politiet.

Jeg er usikker på flyttingen. Vi flyttet lang i nord og jeg kjenner jo ingen her. har heller ikke førerkort. Han har truet med med både det ene og det andre, men så er han nok veldig redd jeg skal gå til politiet også, så kan være han truet meg ut i fra frykt.det er åpenbart at jeg ikke kjenner han noe jeg trodde jeg gjorde, så jeg vet ikke om jeg skal ta trusslene på alvor eller ikke.

Skrevet

Ville ikke vært så redd for å anmelde. Min erfaring med rusmisbrukere er at fengselsopphold med faste rutiner, faste måltider, muligheter for å trene både kropp og sinn osv kan være svært så nyttig for den innsatte.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er vel ingen grunn til at du skal bo langt i nord dersom du ikke vil det i lengden. Kanskje du skal kontakte et krisesenter og høre om de kan hjelpe deg med hva slags rettigheter til støtte og sånt som finnes? Evt. høre med din familie om de kan hjelpe med flyttingen.

Det kan godt være at trusslene er ufarlige, men jeg ville ikke tatt sjansen. Uansett er det ikke han som skal diktere ditt liv og hvor du skal bo.

Skrevet

Ja, sikkert lurt å ta kontakt med et krisesenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...