Vesla Skrevet 29. april 2002 #1 Skrevet 29. april 2002 Jeg har akkurat hatt tilpassning paa kjolen min. Jeg er ikke saa lang og maa sy opp kjolen, men det er broderier langs kanten av kjolen derfor kan de ikke sy den opp saa mye fra bunnen og de ville ikke ta den opp fra livet. Losningen ble at de syr den opp litt og at jeg bruker hoye haeler paa skoene mine, men naa er jeg litt bekymret for at haelene er for hoye. Hvor side er kjolen deres?? Gaar den helt til golvet?? Eller hvor mange cm over golvet? Jeg vil jo ikke snuble i kjolen, men samtidig saa jeg paa bildet til CecilieB at kjolen hennes var ganske sid foran?? Hva er vanlig??
Rose Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Vanlig og vanlig. Vanskelig å si det, men jeg synes ikke det er pent når forsiden av kjolen soper ned i bakken i alle fall.
September-Maja Skrevet 29. april 2002 #3 Skrevet 29. april 2002 Kjolen skal være så lang at skotuppene akkurat synes når du går.12
Mina Skrevet 30. april 2002 #4 Skrevet 30. april 2002 Har nettopp tilpasset min kjole - og fikk da beskjed om at den skulle være 2-3 cm fra bakken når jeg hadde sko på. Min kjole var litt for lang - så hun la den kun opp fra midten på hver side foran - slik at det ble litt slep bak.
Gjest perle Skrevet 30. april 2002 #5 Skrevet 30. april 2002 Det er jo litt forskjellig avhengig av designet, da. Min kjole går litt skrått oppover forran, den. Litt vanskelig å forklare, men den har langt slep, og er ca. 5 cm over gulvet akkurat rett forran. I brudebutikken sa det at det var en litt mer 40- og 50-tallslook. Er kjolen like sid rundt hele er det vel vanlig at den er noen få cm over gulvet når man har på sko, vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå