Gå til innhold

Frustrert til tusen!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en noe ustabil syklus de siste mnd på mellom 27 og 33 dager og derfor er jeg ikke 100% sikker på når EL var. Jeg pleier å være veldig plaget av både EL smerter og PMS, men denne måneden; IKKE EN DRITT!!! Det vil si at jeg kan hatt EL alt fra den 28. mars til den 3. april. Vi hadde sex 25. og 26. mars samt 31. til 3. april. Den 4. april spottet jeg litt, det forsvant før jeg spottet desto mer den 6. og 7. og jeg pleier aldri å blø mellom syklusene. Hele tiden har jeg hatt en god del stikksmerter og ubehag i underlivet og den 6. kjentes det neste ut som om jeg hadde leamus i livmoren. Det virkelig dirret der inne før jeg fikk så sterke smerter på torsdag at jeg ikke klarte å holde meg oppreist store deler av kvelden/ettermiddagen og samme kveld hadde jeg store smerter i ryggen og nedover i beina. Når jeg går hender det seg at det stikker skikkelig i ryggen og iler til nedover beina samt at det strekker i lysken på begge sider. Jeg er ikke kvalm men har store deler av uken vært småuggen, samt at jeg innbiller meg at alt rundt meg lukter sterkere enn det pleier å gjøre. Men igjen, dette kan jo kun være innbilte symtomer fra min side. Menskrampene som pleier å komme rimelig kjapt etter EL har jeg ikke i det hele tatt og det samme med de vonde puppene. Utfloden min er som vann i konsistensen bortsett fra da jeg spottet, den var litt tykkere da. Jeg tok en graviditetstest både torsdag og i dag men de er blendahvite begge to. Hvis jeg nå er gravid og har slike symtomer, burde det ikke i det minste være en antydning til skyggestrek på clear blue da eller tester jeg alt for tidlig??? Jeg er så frustert over å ikke vite for noe skjer i kroppen min men jeg aner ikke hva. Hvor i all verden ble det av PMS`en min??? Kan det være at jeg ikke har hatt EL i det hele tatt?? Er det noen som kjenner seg igjen i symptomene og som var gravid eller ikke?

Guuuuuud, jeg har ikke tålmod nok til dette :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan være for tidlig. Hvis du hadde EL 3 april så er det bare 7 dager siden og det er for kort tid siden for å slå ut på en test. Vent ihvertfall tre dager til å ta en ny test da. 10 dager er fortsatt for tidlig for noen, men da kan det ha kommet nok hcg hvis du er gravid.

Lykke til!

Skrevet

Hei:) Når jeg ble gravid var testene negative. Gikk til gynekolog som sa jeg ikke var gravid (etter ultralyd). Jeg synes dette var veldig rart, symptomene var der! Tenkte at gyn tok feil, og ny test en uke etterpå-positiv. Mistet desverre, men prøver igjen:) Så kan være du må vente litt å teste igjen, har hørt om mange som tester for tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...