makkapakka Skrevet 10. april 2010 #1 Del Skrevet 10. april 2010 var innom med bilen for noen småting på service. Fikk mail etterpå ang. 4-5 spm om hva jeg syns om servicen jeg fikk. Jeg var ganske ærlig på det.. men servicemannen ringte meg dritsur og lurte på hva jeg mente med det virkelig??? så jeg svarte ganske ærlig han og jeg.. hvis jeg blir fotfølgt etter å ha svart på et spørreskjema skal jeg sannelig ikke svare neste gang.. Bør ikke bare service stedet ta kritikken og ordne det istedenfor å la det gå ut over meg? har dere begynt å få slike henvendelser av spørreskjemaer iettertid av service? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crazyforgum Skrevet 10. april 2010 #2 Del Skrevet 10. april 2010 Slike tilbakemeldinger skal du overhodet ikke få, da er det noen som virkelig har missforstått. Dersom du er litt tøff ringer du sjefen i bilfirmaet og forteller hva du har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå