Gå til innhold

kakepynt

Gjest LittleMe85

Anbefalte innlegg

Gjest LittleMe85
Skrevet

Hei.

Jeg trenger et brudepar til å stå på toppen av kaka:)

Hvor kjøpte dere deres brudepar? Sliter litt med å finne noen i butikkene. Noen forslag?

Skrevet

På jernia har de endel kaketing, har sett noen fine kaketopper der. Hvis du har tid til det ville jeg helt klart kjøpt på eBay :)

Skrevet

Vi har denne fra Gina Freehill, det skal gå an å få tak i denne i Norge, men kaketopper er så sinnsykt dyre, så jeg kjøpte på ebay.

Skrevet

Vi har denne fra Gina Freehill, det skal gå an å få tak i denne i Norge, men kaketopper er så sinnsykt dyre, så jeg kjøpte på ebay.

Den så veldig høy ut på bildet. Er den det?

Skrevet

Den så veldig høy ut på bildet. Er den det?

Ja, den er ca 22 cm høy, bedre bilde her.

Skrevet

Steike kor stilig, nesten så jeg fikk lyst å gifte meg bare pg av kakepynten jo :skratte:

Skrevet

Jeg har kjøpt den som heter True Romance på decorium.no Gleder meg til den kommer. Håper den er like fin i virkeligheten. Vi skal lage kake selv, så det blir gøy å lage kake til den figuren der. :)

Gjest Pippelipp
Skrevet

Vi skal bruke kaketoppen fra mine foreldres bryllup (i 1968...), de er fremdeles gift og da kan den gi litt gode vibber :fnise: Sånn sett kommer vi billig fra det. Kanskje det er en idé flere kan bruke? Bare et forslag.

Skrevet

Vi hadde den som heiter Elegance frå Decorium, og den var nydeleg :)

Skrevet
Denne hadde passet ypperlig for meg og min kjære hadde ikke mannen vært mørkhudet.
Skrevet
Denne passer oss utmerket da kjære er "litt" glad i biler... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...