psawyer Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 For en uke siden mottok jeg et produkt fra lookfantastic hvor pumpa var brukket av, og den lå heller ikke i eska. Jeg sendte de en mail samme dag, og la ved bilder. Etter tre dager sendte jeg en ny mail for å høre om de hadde mottatt den forrige (..litt utålmodig ja ). Har enda ikke fått noe svar! Blir litt irritert, for jeg hadde venta i nesten en måned på pakken, og det er ganske vanskelig å bruke produktet uten pumpa. Noen som har erfaringer med lookfantastics kundeservice? Kanskje noen av dere har opplevd å få ødelagte produkter?
Gjest Heidie Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Jeg har aldri fått svar når jeg har sendt dem mail jeg heller. Har du hotmail eller windows live? En gang sendte jeg 10 mail til en nettbutikk fra hotmailen min, før jeg prøvde å sende fra domenet mitt, og da fikk jeg svar med en gang... Er mulig at Lookfantastic sender hotmail til spam uten at de vet det selv... eller no Ellers så har de bare rævva kundeservice
psawyer Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Jeg har aldri fått svar når jeg har sendt dem mail jeg heller. Har du hotmail eller windows live? En gang sendte jeg 10 mail til en nettbutikk fra hotmailen min, før jeg prøvde å sende fra domenet mitt, og da fikk jeg svar med en gang... Er mulig at Lookfantastic sender hotmail til spam uten at de vet det selv... eller no Ellers så har de bare rævva kundeservice Har sendt fra hotmailen min, men den andre sendte jeg via nettsiden deres så den burde jo kommet gjennom. Irriterende!
Gjest Vampen Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg har bare gode erfaringer. De gangene jeg har tatt kontakt via min hotmail, så har jeg alltid fått svar raskt.
retroxx Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 er det noen som har peiling på denne "£10 cash back" ? hvordan funker det?
psawyer Skrevet 17. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2010 Wow, etter en uke fikk jeg svar, og de sender meg et nytt produkt uten at jeg trenger å returnere det gamle! Fornøyd! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå