Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden mottok jeg et produkt fra lookfantastic hvor pumpa var brukket av, og den lå heller ikke i eska. Jeg sendte de en mail samme dag, og la ved bilder. Etter tre dager sendte jeg en ny mail for å høre om de hadde mottatt den forrige (..litt utålmodig ja :P). Har enda ikke fått noe svar! Blir litt irritert, for jeg hadde venta i nesten en måned på pakken, og det er ganske vanskelig å bruke produktet uten pumpa.

Noen som har erfaringer med lookfantastics kundeservice? Kanskje noen av dere har opplevd å få ødelagte produkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Jeg har aldri fått svar når jeg har sendt dem mail jeg heller. Har du hotmail eller windows live? En gang sendte jeg 10 mail til en nettbutikk fra hotmailen min, før jeg prøvde å sende fra domenet mitt, og da fikk jeg svar med en gang...

Er mulig at Lookfantastic sender hotmail til spam uten at de vet det selv... eller no :P

Ellers så har de bare rævva kundeservice :P

Skrevet

Jeg har aldri fått svar når jeg har sendt dem mail jeg heller. Har du hotmail eller windows live? En gang sendte jeg 10 mail til en nettbutikk fra hotmailen min, før jeg prøvde å sende fra domenet mitt, og da fikk jeg svar med en gang...

Er mulig at Lookfantastic sender hotmail til spam uten at de vet det selv... eller no :P

Ellers så har de bare rævva kundeservice :P

Har sendt fra hotmailen min, men den andre sendte jeg via nettsiden deres så den burde jo kommet gjennom. Irriterende!

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer. De gangene jeg har tatt kontakt via min hotmail, så har jeg alltid fått svar raskt.

Skrevet

er det noen som har peiling på denne "£10 cash back" ? hvordan funker det?

Skrevet

Wow, etter en uke fikk jeg svar, og de sender meg et nytt produkt uten at jeg trenger å returnere det gamle! Fornøyd! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...