Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til gutta: når dere spør jentene om sivilstatus etc. sånn med en gang, betyr det at dere er litt interessert og vil vite hvor landet ligger? Eller er det bare "making conversation"?

dere?

(nevnte dette såvidt i en annen tråd også, men lurer veldig på akkurat dette.) Hvordan kan man vite om en fyr er interessert?

Endret av Sarafina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet kan du ikke vite det - i hvert fall ikke hva han er interessert i.

Eneste måten er å bli kjente.

Men du har fortsatt problemet med å gå bak ryggen på din samboer.

Skrevet

hehee, sant det Steinar - dette er bare noe jeg lurer veldig på, også på generell basis :)

Selv er det ihvertfall ikke naturlig å spørre om gutter er single (om jeg da ikke er interessert eller tror det kan bli noe mellom oss), tror jeg ville vært redd for at gutten trodde jeg sjekket ham opp. Tør ikke ta særlig mye initiativ selv skjønner du..

Er bare nysgjerrig på hvordan gutter tenker :)

Skrevet

Ja, vi får vel se hva de andre gutta her svarer :)

Jeg har aldri vært flink nok til å spørre om dama er singel, og har brent meg på det. Ikke spesielt smart akkurat.

Skrevet

Du vil antagleligvis ikke like mitt svar, men du spør så jeg svarer selv om jeg er jente.

Jeg husker det andre innlegget ditt også, så regner med at det er han typen som kom bort til deg mens du var uten med noen venninner dette gjelder. Også at du har samboer, som du faktisk allerede går bak ryggen på.

Jeg syns hele storyen din, vitner om at du er utsultet på oppmerksomhet. Når du endelig får dette av en gutt, så flagerer du rett ut av redet. Bare det at du gjerne vil ha typen din i bakhånd, sånn i tilfelle dette ikke skal fungere.

For å være helt ærlig, så syns jeg du bør være ærlig mot typen, og gå fra ham uten at du starter med en ny fyr.

Jeg tror ikke han fyren er interessert bare for at han har spurt om din sivilstatus, men sef alt kommer ann på setingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...