Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hei! Vi har vært prøvere ca 1,5 år og jeg sliter med lange sykluser og det å få eggløsning. Har fått diagnosen pco og har prøvd pergo uten særlig hell... Sist jeg er 100 % sikker på at jeg hadde eggløsning var i fjor sommer. Jeg merket det pga eggløsningsslim og tok el-tester. Men ble ikke gravid og fikk mensen 15 dager etterpå. Nå var jeg egentlig 100 % sikker på at jeg endelig hadde fått mensen igjen, ved hjelp av 4. pergo-kur! Fikk eggløsningslim på dag 16 og 17 (tok ikke el-tester). Hadde også el-smerter nederst i magen. Nå er jeg på dag 36 (19-20 dager etter el) og har fremdeles ikke fått mensen! Og er ikke gravid heller Hva er det som skjer? Trodde virkelig jeg hadde el - men da skal man vel få mensen og? Noen tips eller erfaringer??
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Har du ikke fått sjekket med blodprøver og/eller UL at du faktisk får EL med pergo? Man må ikke ha EL selv om man har EL-slim, jeg har EL-slim innimellom, men ingen EL. Det er ett bevis på at kroppen prøver å få EL, men det er ikke alltid den klarer det. Jeg ville ha ringt legen du har fått pergo fra å sagt hvordan det er. Er du ikke gravid så krev videre utredning, det er ikke bra å gå på for mange pergokurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå