Gjest vicky81 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg er mann på 28år som ønsker å spørre dere jenter noen spørsmål. Hvor mange forhold har dere vært i? Hvor mange har dere hatt sex med? Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? Jeg selv hadde ikke sex med noen før jeg var 27år. Jeg har blitt sjekket opp og jenter har villet bli med meg hjem/ta meg med hjem, men jeg vil ikke ha sex med noen uten å ha følelser for noen og dermed takket nei. Ville spare meg selv for den rette som jeg kommer til å tilbringe livet med. Fikk min første kjæreste ifjord men det blir nå slutt pga henne flere ganger har tilbringt netter med naboen eller kamerater alene, noe jeg selvfølgelig ikke aksepterer (selv om jeg overtaler meg selv om at det ikke skjedde noen mellom dem). Jeg vet at det er unormalt å være slik som jeg er når det kommer til sex....er det dumt av meg å være slik?? Finnes det virkelig ingen jenter der ute som tenker som meg og har kun hatt noen få forhold og ikke har hatt uendelige sexpartnere?
Gjest Spike Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Jeg har hatt 10 forhold. Jeg har hatt sex med kun 1 person. Jeg hadde sex første gang da jeg var 18. Jeg har aldri blitt med noen hjem etter å ha møtt noen på byen. Har aldri hatt ONS da jeg ser ikke poenget med å ha sex med noen uten å ha følelser. Jeg kan godt nøye meg med en person fordi jeg tenker at det er samme greia, det er en kuk som skal inn, det er en mann og ei dame. Jeg tenker ikke at jeg vil prøve en høy eller lav, en kineser eller indianer. Jeg går ikke glipp av noe hvis jeg har det godt med den jeg har nå Bryr meg ikke om venninnene mine er lause rundt alle, det er jo jeg som har det best. Kjenner noen som hadde sex første gang da de var 24, noen vil vente til de gifter seg og noen har fått konsekvenser for at de debuterte for tidlig. Norge er mye mer fri når det gjeller sex, mens i andre land gifter de seg først. Vi må vel være et av de landene som har flest sex partnere gjennom livet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? Hvor mange har dere hatt sex med? Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? Jeg har vært i 2 seriøse, og to useriøse per say. 7 stk, angrer ikke på noen. Jeg var 15, han var 19. Han betydde utrolig mye for meg. Nei, aldri. ONS er jeg heller ikke interessert i på en millimeter. Bedre å få nummeret på personen og ta kontakt når man er edru.
Gjest Agurkolat Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? 2 seriøse 2 useriøse Hvor mange har dere hatt sex med? 9 stykker Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 14 år gammel. Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? Nei, har uansett berre vert på byn.. ..3 ganger? Må sei at min nåveraned kjærast, som er 28 år, hadde sex fyrste gong han var 26 år. Med meg. Trur han tenkte litt som deg, og at han var litt sjenert..
Gjest jeanett Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? 3 seriøse, noen useriøse Hvor mange har dere hatt sex med? 19 stk Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 16 år Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? ett par ganger jeg er 25 år.
Surresola Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 (endret) Vært i 3 forhold. Hatt sex med ca 17 gutter. Var 17 første gang. Hatt one night stands, men alltid med noen jeg vet hvem er, og de har visst hvem jeg var. Føler ikke at dette er spesielt lite eller mye... Syns man bare skal gjøre det man føler for selv, og ikke la seg forandre på deg pga at man tenker på hva andre syns om deg. Er 24 år. Endret 10. april 2010 av Surresola
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Mann her. Tenker selv slik som deg, TS. Klarer ikke å involvere meg i noen uten følelser. Var 28 første gangen jeg hadde sex, og det er glede å ha tolmodighet og respekt for seg selv. Det er litt unormalt, men det skiller players og alt rask og rusk der ute, fra folk med baller av stål. Du burde være stolt av deg selv. Det kan sies at jeg enda er sammen med den eneste jeg har hatt sex med, og hun er den nydeligste og beste i hele verden. Ikke mange kan si det samme
Gjest ida Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Jeg er en jente på 24 Har vært i 3 seriøse forhold Har hatt sex med 34 stk. Jeg var 14. Ja, kanskje 6-7 ganger. Vi er alle forskjellie. Jeg har et meget avslappet forhold til seksualitet, men sex med kjæresten min, som jeg elsker, er selvfølgelig det beste. Vi har litt erfaring begge to, og sexen vi har er så fantastisk at jeg blir helt blown away hver gang. Det hadde jeg nok ikke kunnet få med en av mine første partnere. Men haddde kjæresten min vært uerfaren og kanskje bare hatt sex med et par stk hadde jeg falt for han uansett, det ville ikke hatt noe å si. Men jeg skjønner at du vil ha en med dine verdier, det vil vel de fleste. Godt vi er ulike, og det er klart det finnes man ge som passer perfekt for deg
Master Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? 1. Hvor mange har dere hatt sex med? 2. Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 18. Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? ja.
Gjest vicky81 Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Takk til alle dere som har svart på spørsmålene mine! Desverre så ser jeg at mange av dere ikke tar sex så høytydelig... Jeg hadde ikke vært komfortabel med å støte på ex'er og tidligere sex-partnere til min samboer. Er dere trofaste mot deres kjærester? Siden dere følger deres lyster, så skulle en nesten tro at dere går til sengs med alle dere får "lyst" på. Virker som aller fleste forhold går i oppløsning for tiden og på diverse kontakt-sider så finner man MANGE single i alle aldre. Jeg mener det skyldes mentaliteten folk (spesielt unge) har for tiden. Det er jo greit for folk å ha hatt flere forhold og enda flere sex-partnere....så fort det er nedtur i forholdene deres så gjør dere (gutter og jenter) slutt og finner dere en annen. Er det virkelig helt greit for dere å holde på slik? Håper virkelig jeg finner noen som har lik tankegang som meg og at vi holder sammen resten av vårt liv.
skandale Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 (endret) Ærlig talt TS, selv om man ikke sparer seg til man nesten er tredve går man ikke til sengs med alle man har noensinne har begjært. Du vil ha kred fordi du har holdt deg så lenge, men denne respekten bør gå begge veier. Regn litt på det - antall dager, helger på byen, forhold og det man kanskje håpet kunne bli forhold mot hvor lenge det er siden personen debuterte. Syns ikke noen her unnviker fra det som er "normalt", verken trådstarter eller de med flest partnere, og ser heller ingen grunn til at noen parter bør føle seg overlegen de andre - det være seg enten pga mer erfaring, eller moralsk beskjedenhet. Jeg synes heller ikke de som holder seg så lenge er "sterkere" eller fortjener mer respekt enn andre, selv om de det gjelder ofte føler det motsatte. Til saken: Hvor mange forhold har dere vært i? 3 Hvor mange har dere hatt sex med? ca 12 Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 17 Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? Ja, og angrer ikke, han ene er jeg fortsatt sammen med etter to år. Jeg synes faktisk det er helt greit å "holde på slik", jeg nyter sex med mennesker jeg liker, men jeg hiver meg ikke etter folk på byen akkurat. Jeg synes mitt sexliv er riktig og bra for meg, du synes ditt er riktig for deg. Det nytter ikke å fortelle andre hvordan de skal ha sex, når, og med hvem! Og nei, det er ikke dumt av deg å være slik, og jeg kjenner flere jenter som er akkurat som deg. De henger bare ikke på dette forumet. Endret 13. april 2010 av ecureuil
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #12 Skrevet 14. april 2010 Herrgud TS selv om folk har hatt ONS betyr ikke dette at de ikke tar sex høytydelig eller at de kommer til å være utro. men men over til spm dine Hvor mange forhold har dere vært i? - 3 Hvor mange har dere hatt sex med? - 10 Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? - 15 Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt dem på byen? - ja en gang. er forresten 23 år
Lykkelitenen Skrevet 14. april 2010 #13 Skrevet 14. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? som jeg regner som alvorlige: 4 Hvor mange har dere hatt sex med? 1 Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 17 Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? nei, det er ikke min stil. Jeg forbinder sex med følelser og intimitet, så derfor har jeg til nå holdt dette til seriøse forhold
Anglofil Skrevet 14. april 2010 #14 Skrevet 14. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? 1 Hvor mange har dere hatt sex med? 1 Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 22 Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? Ja, men det ble aldri noe ut av det fordi jeg fant ut at det ikke var noe for meg, derfor valgte jeg å gå. Mvh Yvonne
Gjest Anjelika Skrevet 14. april 2010 #15 Skrevet 14. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? 3 jeg har kalt kjærester, kanskje 5 halvseriøse/udefinerbare/kortvarige besettelser. Og en del faste elskere. Hvor mange har dere hatt sex med? 25-30 Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 16 Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? Ja Jeg er 26 år. Jeg angrer ingenting, er alltid trofast og er glad for mine erfaringer som er en av grunnene til at jeg har den beste sexen i mitt liv med kjæresten min nå. Jeg synes ikke det er et pluss at en person har pult færrest mulig, antall partnere er egentlig uinteressant så lenge han ikke har samme nedlatende holdning som ts. Men må innrømme at jeg nok har tro på at noe erfaring er bra å ha med seg i bagasjen, men jeg forhåndsdømmer ikke etter antall - det er ikke noe jeg pleier å finne ut av før etter sex uansett!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2010 #16 Skrevet 14. april 2010 Hvor mange forhold har dere vært i? 1 seriøst kjæresteforhold. 3 pulevenner/dater jeg har hatt sex med over tid. Hvor mange har dere hatt sex med? 5. Hvor gamle var dere når dere hadde sex første gang? 19. Har dere blitt med noen hjem etter å ha møtt en på byen? Ja, 3 ganger. Ene var en ganske ukjent (møtte på festen), de 2 andre var gutter jeg kjente litt fra før som venner, ene utviklet seg til kortvarig pulevenn. Iom at jeg debuterte som 19-åring og det bare er 3 år siden og jeg har vært i et forhold i nesten 2 av dem, har jeg ikke "rukket så mye". Er glad i sex og vil gjerne ha det med personer som tiltrekker meg, men er samtidig nøyen på å ikke bli løs. Tror ikke det er særlig attraktivt med jenter som har skyhøyt antall sexpartnere Man blir lett sett på som useriøs og guttegjengens puledokke! (erfart selv etter den ene ONS min, og som dere ser er jeg har jeg hatt få partnere så det er ingen grunn til "anklagen") Så jeg har et middels høytidlig syn på sex:) Går jeg singel lenge nå fremover øker nok antallet, men forhåpentligvis havner jeg i forhold igjen.
Gjest Micka Skrevet 14. april 2010 #17 Skrevet 14. april 2010 Ja, du bør være stolt av deg selv ts. Players er bare rusk og rask som en her sier.
Gjest And Skrevet 15. april 2010 #18 Skrevet 15. april 2010 Er det bare jeg som har hatt flere forhold enn sexpartnere??!...O,o Jeg leter etter den "rette" for meg før jeg ligger med noen, og siden jag har ligget med en og fortsatt er sammen med ham, ønsker jeg å bli med ham resten av mitt liv!
Gjest Anjelika Skrevet 15. april 2010 #19 Skrevet 15. april 2010 Tror ikke det er særlig attraktivt med jenter som har skyhøyt antall sexpartnere Man blir lett sett på som useriøs og guttegjengens puledokke! Så lenge du vet hva du står for og står for det du gjør, så betyr det vel ikke noe hva andre synes? Jeg har forstått at det ikke er like lett for alle, men akkurat når det kommer til sex så gir jeg blanke f*en i hva andre tror. Jeg vet jo godt hvem jeg er, om folk har slike nedlatende holdninger så vet jeg at det ikke er min type personer uansett. Synes det er så unødvendig å rakke ned på folk som velger å ha sex med flere enn "den Ene" og dermed utøve kontroll over andres sexliv, som gjesten her som tydeligvis ikke tør å ha sex med for mange. Jeg trodde vi hadde kommet litt lengre i dagens samfunn.
Ethereal Skrevet 15. april 2010 #20 Skrevet 15. april 2010 Har hatt to kjærester. Hatt sex med to personer. Aldri vært med noen hjem fra byen. Var 17 første gang jeg hadde sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå