Gjest sunshine-t Skrevet 14. september 2003 #1 Skrevet 14. september 2003 noen som så den i dag? fikk ikke med meg hvorfor alle jentene tok selvmord... *så på the osbournes akkurat da..*
CeNedra Skrevet 14. september 2003 #2 Skrevet 14. september 2003 åh jeg hadde tenkt å se den, men glemte det ut.. sukk... får leie den en dag.
Gjest Starya Skrevet 14. september 2003 #3 Skrevet 14. september 2003 Switcha selvsagt slik at jeg ikke fikk med meg slutten. Synes i grunnen den var noe kjedelig, men dog. Skulle jo sett slutten.
Gjest sunshine-t Skrevet 14. september 2003 #4 Skrevet 14. september 2003 tenkte jeg skulle si hvordan den sluttet, men det er nok ikke det smarteste viss starya skal låne den..heh!!
Gjest Starya Skrevet 15. september 2003 #5 Skrevet 15. september 2003 Kan hende CeNedra blir å låne den, men ikke jeg.
Sharissa Skrevet 15. september 2003 #6 Skrevet 15. september 2003 Jeg så hele. Synes det var en bra men noe dyster og spesiell film. Pleier å like litt sånt som ikke er helt ordinært. Den var litt sånn american beauty aktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå