Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit navna på alle leverandører av dette i Oslo. Veit om Get, men sjekka på nettsida og de kan ikke levere der vi skal bo. Har lyst til å ha alt fra samme leverandør. Har hørt om at folk nå bestiller filmer osv. over nett.

Hvilke andre leverandører har dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg og tenker Oslo og Get i samme setning, men nå er vel det "i gamle dager" *føler meg gammel* :ler:

Men prøv med ditt postnummer på Canal Digital og Nextgentel, RiksTV har jo også mange kanaler men der får du ikke telefon.

Må legge til at jeg anbefaler Skype som telefon, myye billigere -og snakker du med andre som også har skype så kan du ringe gratis. Jeg bruker f.eks skype på pc'n med ei som har kjøpt telefonen for å prate med venner på andre siden av jorda -helt gratis! :) Ulempen er at du må kjøpe akkurat den telefonen som skype har å tilby, men den kan brukes både som vanlig hustelefon og som netttelefon, og du kan flytte den med deg om du er ute og reiser så lenge du har nett.

Endret av Colargol
Gjest Nedfall
Skrevet

Ventelo?

Ser dog ut til at de selger adgang til sitt fibernett til bedriftskunder foreløpig.

Her på vestlandet er vi jo velsignet med Lyse da, men har selv valgt "vanlig" ADSL. Lyse er for dyr for meg! :)

Skrevet

Takk for svar eg har fått. Skal sjekke ut litt meir. Dessverre leverer ikkje get i området vi skal bu. Men fekk nå nokre fleire namn på lista :)

Skype ja, så ein må ha ein spesiell telefon. Dette visste eg ikkje. Må google dette også. Verkar smart :)

Gjest Nedfall
Skrevet

Må legge til at jeg anbefaler Skype som telefon,

Kanskje det er denne du tenker på? (Tror ikke rikstv har hengt seg på IPTelefoni-bølgen enda.. ;))

myye billigere -og snakker du med andre som også har skype så kan du ringe gratis. Jeg bruker f.eks skype på pc'n med ei som har kjøpt telefonen for å prate med venner på andre siden av jorda -helt gratis! :) Ulempen er at du må kjøpe akkurat den telefonen som skype har å tilby, men den kan brukes både som vanlig hustelefon og som netttelefon, og du kan flytte den med deg om du er ute og reiser så lenge du har nett.

Det fins noen til. Jeg sjekket på prisguiden (de lister opp både telefoner som er avhengig av PC, og de som funker frittstående), men Doro 635ipw og Netgear SPH200D skal støtte skype rett ut av boksen. Clas Ohlson har en modell også, Dualphone 3088. Det fins også "mobile" skypetelefoner, f.eks denne. Men skal man først dra på en telefon, er det kanskje greit at den fungerer som mobil også? Ser ikke ut til at noen nettbutikker har den inne pr idag.

Skrevet (endret)

Kanskje det er denne du tenker på? (Tror ikke rikstv har hengt seg på IPTelefoni-bølgen enda.. ;))

Haha, det gikk nok litt fort i svingene -mente å linke til Skype sin nettbutikk! ;)

Jo, vet det finnes flere telefoner som SKAL fungere med skype, men har hørt/lest mye dårlig om flere(dårlig signal, kort batterilevetid osv.), så da er det like greit å anbefale for orginalene først som sist! :)

Endret av Colargol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...