MonThe Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hei! Er to uker over tiden, men den digitale CB viser "ikke gravid". Har aldri før hatt forsinket TR, men har samtidig ingen andre symptomer på graviditet.. Noen som har erfaring med at testene har slått svært sent ut/hatt lavt hcg ei stund uti svangerskapet?? *håper på det*
Pupsilure Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det hender jeg hører om en og annen som får positiv test sent, men jeg hører også om de som må vente i ukesvis på mensen uten grunn. Ikke godt å si hvilken av disse gruppene du tilhører, men ønsker deg lykke til, og kaster litt babystøv til deg
MonThe Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 *takker for det, og tar imot babystøvet med åpne armer* :)
Marien Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Jeg er i akkurat samme situasjon! Jeg er tre uker forsein, tatt fire tester, men førtsatt ingen positiv.. Skjønner ingenting.. Har bestilt time hos legen for å finne ut en gang for alle!
MonThe Skrevet 11. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2010 Har gjort det jeg og nå, skikkelig frustrerende, blir jo gående og håpe, selv om testene sier at det ikke er noe... Håper vi begge får svar på det vi lurer på, og at alt er i orden! Lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg hadde en mnd forsinket eggløsning (ikke vanlig for meg), og ble gravid den mnd. Testet antagelig for tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå