Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #61 Skrevet 13. april 2010 Du skriver at du liker unikhet, og trekker fram Angelina(PS: det er ikke fakta at menn liker henne bedre). Cheryl Cole har i følge deg et fint ansikt "slik fine ansiktstrekk skal være", men mangler unikhet. Det må altså et kraftig ansiktstrekk for å gjøre henne unik. Det er så klart som det kan bli. kraftige ansiktstrekk = unike ansiktstrekk? ja vel..... Gi gjerne flere eksempler på dine skjønnheter som ikke har typisk pene ansikt. Svarer med en quote av deg: Unikhet er en sjelden abnormalitet . Førstnevnte har dog en mer positiv konnotasjon. idiotisk diskusjon, men jeg skal kommentere det er de sjeldne som fortjener å være de "aller aller". er man den fineste i gjengen av så og så fine, betyr ikke at man automatisk blir den universelt fineste. ifølge deg må jeg man nesten "ta til takke" med det man får fordi de virkelig fine er altfor sjeldne. du for dessuten slå deg til ro med at ikke alle synes at cheryl er så hot. vinnie, hun heter ashwarya raj og kan ingen engang sammenlignes med cheryl. cheryl er pen ja, men hun når ikke opp til de virkelige skjønnhetene synes jeg.
Mr. Jones Skrevet 13. april 2010 #62 Skrevet 13. april 2010 Hun var veldig pen, men jeg vil faktisk si at jeg ser slike jenter nesten hver dag. Hun er ikke helt min smak, blir rett og slett så pen at hun blir kjedelig. Hadde hun i tillegg vært blond så hadde jeg ikke ville hatt henne om de kasta henne etter meg! Jeg ser ingen spesielle søte trekk man legger merke til. Hun blir et A4-menneske klar for kloning om dere skjønner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå