Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #21 Skrevet 9. april 2010 Det er virkelig ikke ofte jeg ser damer som er like pene på gaten. Disse er jo eksepsjonellt pene uansett om media fikserer på de eller ikke? Medias fiksering gjør at vi tror at de er vakrere enn det de er. Selvsagt finnes det vakrere kvinner! Hvor lettpåvirkelig kan man egentlig bli? Men alt handler om smak. Uansett - heller henne enn noen dumme, høye og anorektiske modeller som ikke har noe interessant å komme med.
Gjest Bloodless Skrevet 9. april 2010 #22 Skrevet 9. april 2010 Noen som har link til da hun var på Skavlan? Her. Må jammen se selv nå. What all the fuss is about.
Gjest hogwash Skrevet 9. april 2010 #23 Skrevet 9. april 2010 Medias fiksering gjør at vi tror at de er vakrere enn det de er. Blir ikke det litt enkelt? Når man er så kjent kan man jo knapt vise seg offentlig uten å bli tatt bilde av, og mange av fotografene vil gjerne ha bilder der man ikke ser bra ut...
Facepainter Skrevet 9. april 2010 #24 Skrevet 9. april 2010 Litt for polert for min smak og det blir for mye Hollywood over utseendet hennes. Jeg liker kvinner, ikke dukker. Og de white trash-tatoveringene? What up?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #25 Skrevet 9. april 2010 Blir ikke det litt enkelt? Når man er så kjent kan man jo knapt vise seg offentlig uten å bli tatt bilde av, og mange av fotografene vil gjerne ha bilder der man ikke ser bra ut... Hva har det med saken å gjøre? Når man har designere, stylister og frisører som jobber med imaget ditt 24/7, selvsagt ser man bedre ut enn det man ellers ville gjort. Blader foretrekker bilder der disse jentene ser glamorøse og vakre ut. Det er de bildene man vurderer disse jentene ut ifra.
Gjest hogwash Skrevet 9. april 2010 #26 Skrevet 9. april 2010 Hva har det med saken å gjøre? Når man har designere, stylister og frisører som jobber med imaget ditt 24/7, selvsagt ser man bedre ut enn det man ellers ville gjort. Blader foretrekker bilder der disse jentene ser glamorøse og vakre ut. Det er de bildene man vurderer disse jentene ut ifra. Vel, da er vi nok uenige, mitt inntrykk er at bladene _elsker_ å kunne drite ut kjendiser med "dårlige bilder". Du ser jo også flere i tråden her prøver å finne usminkede bilder f.eks.
Gjest Bloodless Skrevet 9. april 2010 #27 Skrevet 9. april 2010 Ok, har sett litt av Skavlan nå, og hun er definitivt veldig pen. Og virker som en hyggelig, behagelig person.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2010 #29 Skrevet 9. april 2010 Synes ikke hun er utrolig pen på stillbilder, men på siste Skavlan var hun helt fantastisk. Herregud, for et søtt ansikt , og perfekt sminke. Personlighetsmessig virket hun kjedelig, selv med en morsom dialekt, men likevel sitter hun fast på netthinnen min fortsatt. Sier litt om hvor mye utseendet har å si. Kan ikke ha vært mye morsomt å være Sarah Ferguson den kvelden, som med sitt helt alminnelige utseende virket stygg da kameraet skiftet til henne etter å ha fokusert på Cheryl Cole. Snakk om å overanalysere! Skal litt mer enn et søtt ansikt for å beta meg. Heldigvis. For øvrig, tror du virkelig at hver eneste kvinne ser andre kvinner (spesielt yngre) som konkurrenter hele tiden? Ikke alle kvinner har en hjerne til en 15 åring... Tror ikke Sarah Ferguson kunne brydd seg mindre om hvor pen Cheryl Cole var.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #30 Skrevet 9. april 2010 Er du betalt agent for henne? Hva har hun her inne å gjøre?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #31 Skrevet 10. april 2010 Snakk om å overanalysere! Skal litt mer enn et søtt ansikt for å beta meg. Heldigvis. For øvrig, tror du virkelig at hver eneste kvinne ser andre kvinner (spesielt yngre) som konkurrenter hele tiden? Ikke alle kvinner har en hjerne til en 15 åring... Tror ikke Sarah Ferguson kunne brydd seg mindre om hvor pen Cheryl Cole var. For å svare på spørsmålet ditt, så "ja". Jeg tror alle jenter/kvinner bryr seg om slikt, uansett alder.
laktose_k Skrevet 10. april 2010 #32 Skrevet 10. april 2010 Helt alminnelig pen. Flott sminka og styla, selvsagt, men det tredje bildet viser kanskje litt mer av hvordan hun ser ut. Det jeg virkelig ikke liker, er det store, bølgete håret. Det ser bare Hollywood ut, og kan ødelegge utseendet på hvem som helst.
Gjest typish Skrevet 10. april 2010 #33 Skrevet 10. april 2010 hun er søt, jeg syns egentlig bare hun har et ganske søtt utseende. hun ser ikke ille ut, det er ikke det jeg mener, men jeg har absolutt sett mye bedre! jeg er jente, men allikevel så er hun ikke helt "min type"( er ikke biseksuell)! det er mange flotte brunetter der ute, og jeg beundrer mange, men min stil er liksom blond, kanskje litt røffere enn Cheryl Cole sin stil. men for all del, jeg forstår at hun er populær pga utseende for hun er veldig søt:)
Stinelin Skrevet 10. april 2010 #35 Skrevet 10. april 2010 SE det uttrykket Frederik får når han ser på henne! Fullt forståelig, hun er jo så søt. Artig å se
Gjest Anjelika Skrevet 10. april 2010 #36 Skrevet 10. april 2010 Hehe, Skavlan så en smule betatt ut. Hun var ganske behagelig å legge øynene på faktisk. Har bare sett bilder av henne før, syntes hun bare så oversminka og kjedelig ut. Typisk britisk fotballkone. Men hun var søtere på skjermen. Fremdeles litt oversminket og ikke helt ekstraoridnært spennende utseende, men pen er hun absolutt.
Gjest Mann Skrevet 10. april 2010 #37 Skrevet 10. april 2010 Her. Må jammen se selv nå. What all the fuss is about. Hun skulle fått kilometer med kuk. Hun er rådeilig, men det finnes slike jenter (utseendemessig) i Norge - bare så det er sagt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #38 Skrevet 11. april 2010 Hun er påfallende pen synes jeg Så henne på Brit Awards, og la merke til henne da, enda jeg sjelden pleier å feste meg så veldig ed utseendet til kvinner på tv ("alle" skuespillere er jo pene osv, men få jeg tenker "oj" om). Samboern min kommenterte også at hun var pen, og det er ikke ofte han heller kommenterer slikt. Hun har veldig fine ansiktstrekk - pen kropp også, men det er ansikt og utstråling som setter henne i en klasse for seg. Talentet hennes har jeg ikke like mye pent å si om, men det er vel smak og behag... forsåvidt enig i at håret hennes kunne vært finere, det er litt såpeoperalook på det, hun kunne nok sett mer sofistikert ut med en annen sveis. Men for all del, en usedvanlig vakker kvinne.
Djungelvrål Skrevet 11. april 2010 #39 Skrevet 11. april 2010 Synes hun er helt fantastisk vakker. Skal ikke si hun er helt usminket her, men....: http://www.j-lou.co.uk/wp-content/uploads/2009/06/cheryl-cole1.jpg Det var noen forferdelig stygge tatoveringer. Harry!
Djungelvrål Skrevet 11. april 2010 #40 Skrevet 11. april 2010 Vel, da er vi nok uenige, mitt inntrykk er at bladene _elsker_ å kunne drite ut kjendiser med "dårlige bilder". Du ser jo også flere i tråden her prøver å finne usminkede bilder f.eks. Er det å "drite ut" å være usminket? Det viser jo bare hvordan de egentlig ser ut, gjør dem menneskelige. Noe de sjeldem ser ut som.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå