Gjest gjest Skrevet 11. april 2010 #41 Skrevet 11. april 2010 Synes ikke hun er utrolig pen på stillbilder, men på siste Skavlan var hun helt fantastisk. Herregud, for et søtt ansikt , og perfekt sminke. Personlighetsmessig virket hun kjedelig, selv med en morsom dialekt, men likevel sitter hun fast på netthinnen min fortsatt. Sier litt om hvor mye utseendet har å si. Kan ikke ha vært mye morsomt å være Sarah Ferguson den kvelden, som med sitt helt alminnelige utseende virket stygg da kameraet skiftet til henne etter å ha fokusert på Cheryl Cole. Jeg synes ikke Fergie virket stygg. Hun virket naturlig og er en flere år eldre, moden tobarnsmor. Cheryl var sminket og stylet til nærmest å ligne på en dukke. Når de enorme løsvippene tas av, løshåret fjernes og sminken dempes på Cheryl så blir ikke Fergie stygg i sammenlikning. Fergie hadde et sunt naturlig utseende og virket som en hyggelig kvinne.Hun hadde også fått kontroll med sine vektproblemer. Cheryl virket derimot litt nedstemt, spesiellt over å synge om å kjempe for forholdet til mannen sin -nå som alle nå vet at den kampen har hun faktisk tapt...
Gjest hogwash Skrevet 12. april 2010 #42 Skrevet 12. april 2010 b]Når de enorme løsvippene tas av, løshåret fjernes og sminken dempes på Cheryl så blir ikke Fergie stygg i sammenlikning. Jeg skjønner ikke at det er mulig å mene dette, men må vel respektere at folk har individuell smak... Fergie har da vitterlig aldri vært pen i det hele tatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #44 Skrevet 12. april 2010 Jeg liker dialekten hennes......
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #45 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes Cheryl er mer søt enn vakker. Bare min mening altså. Men søte jenter med veldig mye løshår , løsvipper og heavy eyemakeup blir jo veldig...visuelle. Men jeg synes det finnes mye VAKRERE damer enn henne i både hollywood og ellers i gatene. Vakker har liksom med unikhet av trekkene å gjøre, mens Cheryl's ansikt er mer "slik som fine ansiktstrekk skal være" + masse sminke. Hun er pretty, men ikke beautiful. Angelina på sin side, har f.eks. veldig eksotiske øyne som er der enten hun har sminke på seg eller ikke, og det gjør henne usedvanlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #46 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes ikke Fergie virket stygg. Hun virket naturlig og er en flere år eldre, moden tobarnsmor. Som jeg skrev, "alminnelig utseende". Det 'uheldige' var at de viste nærbilde av Cheryl Cole, og gikk så over til nærbilde av Fergie. Vakker har liksom med unikhet av trekkene å gjøre, mens Cheryl's ansikt er mer "slik som fine ansiktstrekk skal være" ... Angelina på sin side, har f.eks. veldig eksotiske øyne som er der enten hun har sminke på seg eller ikke, og det gjør henne usedvanlig. Tør jeg gjette på at du er en kvinne? "Slik som fine ansiktstrekk skal være" er rådeilig for de fleste menn, mens kvinner gjerne ber om disse særegenhetene fordi de er vant til å bli tiltrukket av maskuline ansikt.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2010 #47 Skrevet 12. april 2010 Som jeg skrev, "alminnelig utseende". Det 'uheldige' var at de viste nærbilde av Cheryl Cole, og gikk så over til nærbilde av Fergie. Tør jeg gjette på at du er en kvinne? "Slik som fine ansiktstrekk skal være" er rådeilig for de fleste menn, mens kvinner gjerne ber om disse særegenhetene fordi de er vant til å bli tiltrukket av maskuline ansikt. Nei. Både kvinner og menn har da ikke noe problem med å se hvem som er pene av det samme kjønn, selvom mange menn nok vil være mer tilbakeholdne med å innrømme det av frykt for å få "homo-stempel". Maskuline trekk og feminine trekk er ofte det motsatte. Derfor er det som regel slik at pene kvinner har foreldre hvor både mor og far har feminine trekk.
Gjest gjest Skrevet 13. april 2010 #48 Skrevet 13. april 2010 Som jeg skrev, "alminnelig utseende". Det 'uheldige' var at de viste nærbilde av Cheryl Cole, og gikk så over til nærbilde av Fergie. Tør jeg gjette på at du er en kvinne? "Slik som fine ansiktstrekk skal være" er rådeilig for de fleste menn, mens kvinner gjerne ber om disse særegenhetene fordi de er vant til å bli tiltrukket av maskuline ansikt. Også, da? Ja, jeg er kvinne og jeg har jo skrevet at jeg synes Angelina er mye flottere, nettopp fordi de har så forskjellige type skjønnhet. Det var ingenting om at jeg som kvinne, ikke ønsker å erkjenne andre kvinner sin skjønnhet eller noe sånt, hvis det var det du mente. Bare at nettoopp Cheryls skjønnhet er litt kjedelig og anonym. Og at menn liker Angelina mer enn Cheryl (fakta) beviser at menn biter på litt mer enn det "riktige" og "kjedelige". Og hva vet du "om de fleste menn?"
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #49 Skrevet 13. april 2010 Det var ingenting om at jeg som kvinne, ikke ønsker å erkjenne andre kvinner sin skjønnhet eller noe sånt, hvis det var det du mente. Da har du forstått helt feil. Det er heller det at du som kvinne ser etter litt andre ting når du skal finne idealkvinnen utseendemessig. 'Særegenhetene', som kvinner ofte kaller det, er skjønnhetsfeil som sexsymbolene kompenserer for med god utstråling (noe som også er utrolig viktig). Grunnen til at mange av de største Hollywood-kjendisene har andre trekk enn det menn ser etter er fordi de gjør seg bedre i filmsammenheng, og kan spille større og andre roller. Og hva vet du "om de fleste menn?" Betraktelig mer enn deg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #50 Skrevet 13. april 2010 Hvis du vet mer enn meg om hva menn synes er pent, vet jeg mer enn deg om hva kvinner synes er pent. Det er fullstendig unødvendig å hele tiden beskylde oss kvinner for å se etter tilstedeværelse av "skjønnhetsfeil" hos et menneske for å kunne karakterisere dem som vakre, for dette stemmer ikke. Menn og kvinner ser faktisk det samme når vi ser på et ansikt. Punktum. Det er en grunn til at det er en nyanse mellom "pen" og "vakker". For å være vakker må du være mer enn bare pen (i mitt forrige innlegg "slik som fine ansiktstrekk skal være"=pen). Jeg kom med et eksempel: Angelinas øyne som gjør hennes skjønnhet eksta vakker. Hvor pokker ser du en skjønnhetsfeil? Dette har ikke noe med Cheryl å gjøre, men at enkelte menn, av en eller annen merkelig grunn, tror at kvinner ikke er i stand til å bedønne skjønnhet objektivt, og med en gang man sier noe om unikhet som en nødvendig komponent av å være slående vakker, vil et hylekor av gjennomsnittlige mannfolk beshylde deg for å ha problemer med synet omtrent...
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #52 Skrevet 13. april 2010 Hvis du vet mer enn meg om hva menn synes er pent, vet jeg mer enn deg om hva kvinner synes er pent. Greit, men du har allerede gitt uttrykk for at du liker kraftige, maskuline trekk på jenter. Menn og kvinner ser faktisk det samme når vi ser på et ansikt. Punktum. De ser det samme, men tolker det forskjellig. Det er en grunn til at det er en nyanse mellom "pen" og "vakker". For å være vakker må du være mer enn bare pen (i mitt forrige innlegg "slik som fine ansiktstrekk skal være"=pen). Du ser etter kraftigere trekk som skiller seg ut. Det feminine er for kjedelig for deg. Jeg kom med et eksempel: Angelinas øyne som gjør hennes skjønnhet eksta vakker. Hvor pokker ser du en skjønnhetsfeil? Ansikt består av mer enn øyne. Hun har et sexy blikk, det skal jeg gi deg, men resten av ansiktet er androgynt, som gjør at kvinner gjerne nevner henne når de skal nevne en kvinnelig kjendis de fantaserer om eller synes er sexy. Blikk handler også mye om attitude og utstråling, som man kan ha selv med mannlige trekk. og med en gang man sier noe om unikhet som en nødvendig komponent av å være slående vakker, vil et hylekor av gjennomsnittlige mannfolk beshylde deg for å ha problemer med synet omtrent... Ser hva du prøver på her .
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #53 Skrevet 13. april 2010 Greit, men du har allerede gitt uttrykk for at du liker kraftige, maskuline trekk på jenter. De ser det samme, men tolker det forskjellig. Du ser etter kraftigere trekk som skiller seg ut. Det feminine er for kjedelig for deg. Ansikt består av mer enn øyne. Hun har et sexy blikk, det skal jeg gi deg, men resten av ansiktet er androgynt, som gjør at kvinner gjerne nevner henne når de skal nevne en kvinnelig kjendis de fantaserer om eller synes er sexy. Blikk handler også mye om attitude og utstråling, som man kan ha selv med mannlige trekk. Ser hva du prøver på her . Jeg ser ikke hvor jeg har gitt uttrykk for at jeg liker kraftige ansiktstrekk. Det er igjen du som prøver å tilskrive meg ting jeg ikke har sagt. Du fortsetter å prøve å fremstille det som om kvinner krever abnormalitet for at vi skal innrømme at en annen kvinne er vakker. Bull. Angelina var bare et eksempel for så vidt...
Nicky B Skrevet 13. april 2010 #54 Skrevet 13. april 2010 Hun er en av de peneste jentene jeg vet om!
Gjest anonym Skrevet 13. april 2010 #55 Skrevet 13. april 2010 Hun er en av de peneste jentene jeg vet om! Litt for tynn, men ansiktet er nydelig.
Nicky B Skrevet 13. april 2010 #57 Skrevet 13. april 2010 Grunnen til at jeg spør, er at jeg er en del i Storbritannia i forbindelse med jobb, og hun er i ALLE blader og på tv konstant. Hun blir stadig omtalt som den vakreste kvinnen i UK og topper alle skjønnhetslister. Nesten skummelt hvor beundret hun er for sitt utseende, selv om den engelske tabloidpressen er kjent for å være ekstrem.. Jeg har bodd i England i noen år og fikk med meg starten på hennes berømmelse og mye av grunnen til at hun er hyllet som en "national treasure" er mye fordi hun har vokst opp på en council estate, hun er vant til tøffere kår og er slettes ikke vant til å få alt servert på sølvskje. Hun er ikke redd for å si hva hun mener, hun pynter heller ikke på dialekten sin og er veldig jordnær. For mange englendere representerer hun et håp om at når hun kan komme seg opp og på topp, kan mange andre også klare det. What's not to like?
Gjest loveli Skrevet 13. april 2010 #58 Skrevet 13. april 2010 Hadde betalt jævelig mye for å kunne se ut som henne!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #59 Skrevet 13. april 2010 Jeg ser ikke hvor jeg har gitt uttrykk for at jeg liker kraftige ansiktstrekk. Det er igjen du som prøver å tilskrive meg ting jeg ikke har sagt. Du skriver at du liker unikhet, og trekker fram Angelina (PS: det er ikke fakta at menn liker henne bedre). Cheryl Cole har i følge deg et fint ansikt "slik fine ansiktstrekk skal være", men mangler unikhet. Det må altså et kraftig ansiktstrekk for å gjøre henne unik. Det er så klart som det kan bli. Gi gjerne flere eksempler på dine skjønnheter som ikke har typisk pene ansikt. Du fortsetter å prøve å fremstille det som om kvinner krever abnormalitet for at vi skal innrømme at en annen kvinne er vakker. Svarer med en quote av deg: Vakker har liksom med unikhet av trekkene å gjøre Unikhet er en sjelden abnormalitet . Førstnevnte har dog en mer positiv konnotasjon.
Djungelvrål Skrevet 13. april 2010 #60 Skrevet 13. april 2010 Det er en indisk modell som er unik fordi hun har utrolig store utrykksfulle øyne, tror hun vant miss world for noen år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå