Lillamilla Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Vi skal kjøpe oss ny vaskemaskin, men er litt usikker på hvilket merke og hvilken modell man skal velge. Har dere anbefalinger? Ønsker en maskin med stor trommel, gjerne 7 kg. Den må også ha et godt ullprogram og god skylling.
Amys Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Vi har Ariston Margerita, den bråker noe forferdelig og hopper rundt når den sentrifugerer...så vil ikke anbefale det merket iallfall. Maskinen vår er et par år gammel, så det kan jo hende de er blitt bedre med årene.
Gjest SmallTalk Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Vi har denne, og er foreløpig fornøyde. Har kun hatt den 1 mnd, så har ikke fått testet spesielt lenge. Skyllingen virker som om fungerer bra (jeg er i tillegg litt gjerrig på såpa), og jeg tror den har ullprogram (husker ikke i farta, men skal henge opp klær etterpå, så jeg kan sjekke da). I tillegg så har den 7 kg kapasitet og sentrifuge på 1600 omdreininger.
Lillamilla Skrevet 10. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2010 Var å tittet på vaskemaskiner i dag, og fikk anbefalt AEG. Men, i tester så gjør den dårligst på skylling? Har noen av dere erfaring med dette merket? Evt Siemens? Miele skal visst være den beste, men den har en kapasitet på bare 6 kg.
jogular Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Jeg har en Siemens, S16-77 , som har skånetrommel, 8 kg kapasitet, 44% restfuktighet, 1600 omdreiniger etc etc. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/vaskemaskin/WM16S770DN/siemens-vaskemaskin Har bare hatt den 1 mnd, men er ekstremt fornøyd så langt, er veldig stillegående, vasker godt og hurtig Anbefales varmt.
Snil@ Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Jeg har en Siemens, S16-77 , som har skånetrommel, 8 kg kapasitet, 44% restfuktighet, 1600 omdreiniger etc etc. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/vaskemaskin/WM16S770DN/siemens-vaskemaskin Har bare hatt den 1 mnd, men er ekstremt fornøyd så langt, er veldig stillegående, vasker godt og hurtig Anbefales varmt. Vi har en Siemens s16-76, så det er vel kanskje modellen før deres, vi har hatt vår i 1,5 år. Vi er superfornøyd . Med en 8 kg vaskemaskin går det veldig mye vask unna om gangen. Synes vaskemaskinene vasker utrolig bra og vil absolutt anbefale den til andre. Lykke til med valg av ny vaskemaskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå