Gå til innhold

besymret

Fremhevede innlegg

Gjest green tea
Skrevet

jeg har brust smerter som kommer av og til.

det poenget mit er at jeg er red for at jeg har sopp i bruste for de jeg har lest at det kan være dødelig. og kan en få det i hjernen og at det kan gjøre en sliten.

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

?

Kan du begynne å lese litt korrektur på det du skriver? Eventuelt skrive inn i et staveprogram først? Jeg er sikker på at du ville fått flere vettuge svar da.

Og hva er sammenhengen mellom brystsmerter og sopp? Og at det kan skape hjerneskade og å gjøre deg sliten?

Skrevet

?

Kan du begynne å lese litt korrektur på det du skriver? Eventuelt skrive inn i et staveprogram først? Jeg er sikker på at du ville fått flere vettuge svar da.

Stemmer i her. Forstår som regel fint lite av innleggene dine.

Men dersom du er bekymret ville jeg ringt legen...

Gjest green tea
Skrevet

?

Og hva er sammenhengen mellom brystsmerter og sopp? Og at det kan skape hjerneskade og å gjøre deg sliten?

jeg kan finne en file i stede får et tipp vis du ikke er interessert i å lese alt så bare start leger nede fra siden.http://www.ninazu.com/whatis.html.

når det kommer til korrektur så mener du i samen heng med rett skriving.

nå så jeg på noe sånt på Internet og jeg kobla ut grunn av psykiske årsaker.

Gjest green tea
Skrevet

Stemmer i her. Forstår som regel fint lite av innleggene dine.

Men dersom du er bekymret ville jeg ringt legen...

nå har jeg vert hos legen mer en gang det enste en gjør er å ta blod prøver og l høre på bryste. nå har jeg tatt hormon prøver så kanskje hun finer noe på det

tviler.

Skrevet

Det er mange grunner til å ha vondt i brystet. Flott at du har snakket med legen. Be han ta flere prøver hvis du fortsatt er bekymret. Det trenger ikke være noe farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...