Gå til innhold

Brudepikekjole

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da det er lov å si sin mening skal jeg gjøre det. Min første tanke før jeg leste svarene dine var, altfor voksen. Med det mener jeg at selve kjolen i seg selv virket mer som en mini- utgave av en voksenkjole. Så min mening er at jeg syns det passer seg best med en kjole som er søt , en vanlig barnekjole. Ellers syns jeg også hvit passer best om bruden også er hvitkledd.

Men for all del, gjør som du vil. Du virker som du allerede har bestemt deg for at du vil ha denne brudepike-kjolen.

Men jeg syns aldeles ikke noen i denne tråd har vært uhøflige. Noen har sagt sin mening at de ikke likte den og det er vel lov. Virker ikke som du Ibe tar det ille opp og det er bra. Når man spør om andres mening må man belage seg på å høre folks smak og meninger :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tar det ikke ille opp :) folk får lov å mene det de vil for min del, det er jo til syvende og sist jeg og min sambo og våre familiers meninger som gjelder.

Den lille prinsessen har ikke prøvd den enda for hun bor et stykke fra oss, men blir snart å få prøve den. Hennes bestemor og mamma har sett den og er strålende fornøyd :) Jeg er filletante til jenta.

Men det kan hende det blir gjort noe med kjolen. Vi har tenkt på å sy stroppene i kryss på ryggen også skal hun ha underkjole også. Syr vi stroppene i kryss blir også mere av ryggen dekt (så får dere KG'ere det som dere vil :wink: )

Vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ,moren til jenta og jenta liker kjolen så brukes den slik den er. Jeg syntes fargen er kjempe fin men liker mer uskyldige kjoler på søte små piker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok bildet er litt misvisende, jenta virket meget sminket og "utfordrene". Har dere sett kjolene på ordentlig ? er de like rosa ? kan dere få de i andre farger ?. Hva med et lite sjal eller en jakke ?

Bare noen ideèr :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett kjolen på ordentlig ja :) Den er rosa, men mere dus i rosafargen. Bildene er misvisende pga. de tingene du nevner, men også på grunn av at bildet er tatt med rosa bakgrunn.........så alt blir så himla rosa, liksom :) Hun som skal være min brudepike ser ikke slik ut som denne jenta og ikke kommer hun til å være sminket heller. Bildet synes jeg er for utfordrende for en liten pike, men når du skal bruke kjolen kommer det jo an på hvordan du legger det opp. Å bruke et sjal kan jo bli fint til denne kjolen. Da er det viktig å velge sjal i rett stoff slik at det passer sammen.

Jeg har tenkt at min brudepike skal ha en miniblomsterbukett av min bukett. Buketten kommer til å gå i hvitt og rosa hos oss begge, og kanskje det da kan bli fint med et hvitt sjal eller noe sånt (offwhite kanskje, siden kjolen min er det?)

Jeg tror ikke den finnes i en annen farge enn rosa, men du kan jo spørre henne jeg kjøpte den av

http://www.snart-gift.no

Kjolen faller vedlig pent og har stiv kant nederst slik at den "bølger" litt i fasongen.

Kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) TAKK; Snurre :)

Prøver å forklare slik at alle kan forstå at det kommer litt an på hvordan du gjennomfører det som er tingen :)

Foreløpig har jeg bare kjolen til brudepiken, men har også tenkt å kjøpe en liten tiara til henne. Og selvfølgelig pensko og kanskje et sjal :) Jeg tror helheten kan bli fin,jeg.

:hjerter: vi gifter oss 26.06.2004 :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...