Gå til innhold

Brudepikekjole

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør.....

Eh... jeg synes ikke den var så fin........

Altfor utringet bak til å passe på jenter under seksten,

og dessuten knallrosa........

Dessverre......... :(

Gjest Billeba (ikke pålogget)
Skrevet

Skal jeg være ærlig så vil jeg ikke rukt denne kjolen på mine brudepiker... Synes den var alt for voksen med den bare ryggen.

Kommer selvsagt ann på alderen på jentene. Er de over 14 så kanskje...

Skrevet

Må nok dessverre si meg enig i de andre som mener at den utringningen er litt for dyp for små jenter.

Og jeg klarer dessverre ikke å synes rosa er pent (kun på babyer) :(

Skrevet

Okej, takk for svar :)

Synes uansett den er fin jeg da. Og den kommer til å kle henne godt :)

Skrevet

Det er jo at du liker den, som er det viktige :D

Skrevet

Takk til septemberbrud :blunke:

og at jenta liker den og min tilkommende.......... og det gjør de........

Skrevet
Siden du spør.....

Eh... jeg synes ikke den var så fin........

Altfor utringet bak til å passe på jenter under seksten,

og dessuten knallrosa........

Dessverre......... :(

Må dersverre si meg enig med Tex her. Den er ALTFOR utringet bak, til små jenter.

Skrevet

Er det ingen som ser at kjolen er for stor til jenta på bildet?.....

Tror nok den blir penere i virkeligheten jeg ibe!! Få høre når du har fått den og prøvd den på brudepiken. Hovedsaken er at dere og brudepiken er fornøyd med kjolen! :)

Skrevet

:roll: Er det mulig? Jeg skjønner at dere ikke liker bildet, østeuropeiske småjenter med sminke er ikke så lekkert, Kjolen er faktisk kjempesøt på, kjolen som hun på bildet har på er alt for stor til henne, for det digre underskjørtet er fjernet på dette bildet, så den er ikke så åpen i ryggen som den virker på bildet. Og hvsi noen menn i bryllupet hadde funnet min lille pike sexy i en slik kjole, DA har de et problem!

Dessuten er den ikke knall rosa, men baby rosa/ dus rosa.

Så det så :wink:

Skrevet
For det første er det ikke min datter.........

Da håper jeg inderlig du spør moren før du dresser opp ei lita jente i noe sånt...

Hadde noen forsøkt seg på en sånn kjole på mitt barn uten å spørre meg.....

Vel, konsekvensene ville blitt dramatiske....

Skrevet

Hmm... Vet ikke helt hva som skjer i denne tråden her jeg, men...

Det første jeg reagerte på da jeg så kjolen, var fargen... Har selv aldri hatt sansen for rosa 'prinsessekjoler'. Men hvis du/dere liker det, ser jeg ikke problemet...

Det andre jeg reagerte på, var at kjolen var ALTFOR stor til den lille jenta! Livet hang jo på rumpa på henne! Og dermed er det vanskelig å få et riktig inntrykk av kjolen... Hvis det er denne kjolen du, brudgommen og brudepiken selv liker, skal du i grunnen ikke bry deg så mye om hva vi syns da! (Og du får den jo iallefall til en rimelig pris, tydeligvis! :D )

Lykke til!

Skrevet

Vet ikke heller hva som skjer her...... :)

Noen dårlige dager ute og går kanskje........

Både vi, jenta og mamman til jenta syntes den var fin

Skrevet

hei ibe,

huff for noen svar du har fått.... stakkar. det er jo så vanskelig å velge kjoler, både til seg selv og til pikene. er midt oppe i det nå faktisk og træler skikkelig.....

alle har ulik smak og det er nå greit, men man kan da beholde folkeskikken fordet?

jaja.

min mening om kjolen er at den er søt, og særegen. jeg forstår at dette er en kjole en enten liker kjempegodt eller ikke. selv vil jeg ikke velge den til våre to piker, men det er jo opp til hver enkelt det da!

lykke til foressten! har du eller noen andre tips til hvor jeg kan finne fine pikekjoler????? (billige :-? ?!?)

Skrevet

synes det var en søt kjole jeg. Uansett er ikke en brudepike-kjole horete! :D Lykke til og stå på!

Skrevet

Jeg ville kanskje ta "kritikken"til meg....Mener så mange att denne kjolen ikke passer til en ung pike, må du også tenke på att mange i kirken vil ha de samme tankene, og det er jo ikke noe hyggelig? Så en link her i dag om noen brudepike kjoler fra Lilly, og de var jo aldeles nydelige!!!Hvorfor ikke heller kjøpe en sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...