Gå til innhold

Hva i huleste har man på seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt  med tricky problem
Skrevet

Er en 20 år gammel gutt som har blitt invitert med på åpning av en kunst-utstilling (m/fest)

Men hva i huleste skal jeg ha på meg? Jeg kjører valigvis en ganske plain stil, men ønsker å ikke skille meg ut som en kjedelig tørrpinn.

Det er søsteren min som er utstilleren og jeg vet at omgangskretsen hennes er ganske "hippe og trendy".

Tør ikke å spørre noen andre, så prøver her..

Og plis ikke kom med svada som "Kom som du er og vær deg selv og det er det indre som teller blabla"

Tack

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bukse og en kul skjorte med fancy sko? Spør henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lys skjorte med mønster på og fremhevet krage.

Hva med denne eller denne

Bukse som passer til mønsteret på skjorten, enten dressaktig eller mer smal stilig type.

Stilige skinnsko! Hva med disse -eller tør du stille i helt spisse?

Skrevet

jeg er ut og inn av Vernissage'r i byen jeg bor (som bestaar av meget "hippe" mennesker)..

Her er det litt forskjellige typer:

- Kunstnerne: Fett haar til alle kanter, slitte klaer m malingsflekker ol. gjerne rasta..

- Artdealer'ne : de eldre: mork dress, de yngre: slitte jeans, pen blazer, skjorte i farger, pene sko (moteriktige sko)

- Titter'ne.. alt mulig

- De som forstaar noe: - hippie..

Egentlig saa er det alle type mennesker og det er det som er saa fantastisk med slike fester.

Men hvis du vil vaere hipp: Slitte Jeans, kuul blazer, hvit skjorte.. lyse solbriller og hippe, pene skinn sko som skinner litt.. ikke alt for spisse,,

og rufsete haar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...