Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestekompisen min er 38 år. Han er ufattelig kjekk, høy, mørk, fotballspiller...og får akkurat hvilken dame han vil ha. Han har vært en stor flørt i alle år. Og har bare vært forelsket EN gang sier han. Men han har hatt samboere i både tre og fire år.

For ett år siden fant han seg ei jente, hun var yngre enn han, kjempesøt og snill. Perfekt i mine øyne(og hans.) Da virket det som han var kjempeforelsket, han sa at han ville at hun skulle bli konen hans, han hadde ventet på hun i mange år, han fortale hun at de måtte gjøre ALT for å bevare dette de hadde sammen. De har nå vært sammen nesten ett år, han har ikke funnet noen feil med henne, at hun er helt fantastisk sier han fremdeles. Men han mangler lidenskapen. Dermed går han og flørter på byn med andre damer, oppfører seg som han er singel og sier at han skal gjøre det slutt med hun til meg. (Det har han sagt i to mnd nå)

Skjønner ikke hvorfor han ikke kan holde på denne jenta, akkurat som han ikke skjønner at lidenskapen alltid vil dabbe av i forhold og forholde bygges på noe mer/dypere. Ikke vet jeg..blir bare så frustrert av han. Er fordi han kan få hvem han vil at han ikke tillater seg selv å holde på noe jente?

Videoannonse
Annonse
Gjest NewMonkey
Skrevet

Kanskje han egentlig vil ha deg? :lur:

Gjest Micka
Skrevet

Han har vært forelsket én gang sier du, vet du i hvem? Kanskje det var i en mann?

Skrevet

Han har vært forelsket én gang sier du, vet du i hvem? Kanskje det var i en mann?

Hehehe! Dagens latterkrampe.. :skratte:

Skrevet

Til Ts:

Det kan hende han liker bare den første fasen i et forhold.. Du vet, når du er i rosa skyer... Men med engang you're back to reality.. Kanskje han kjeder seg? Kanskje er det for krevende for han å bygge et fohold på noe mer dypere og langvarig enn en kortvarig og spennende flørt. Men nå høres det som om jeg forsvarer disse flørtegutta, det gjør jeg jo ikke, snarere tvert imot, får heller lyst til å dele ut klasker til slike som han.

Argh, kan ikke engang verdsette et godt forhold... Jaja..

Skrevet

Synes han skal gjøre det slutt med kjæresten snarest, når han går på byen og flørter med andre. Det er jo respektløst å behandle henne slik.

Det er mulig han har et uoppgjort problem med seg selv, som han antagelig ville finne svar på om han går til psykolog. Kanskje synes han ikke han er verdig kjærlighet, for eksempel. Man må elske seg selv før man kan elske andre, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...