Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd Vitex? Jeg vurderer å prøve å er litt nysgjerrig på om det er flere som har prøvd.

Har nettopp fått vite at jeg har antydning til pcos.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det i en mnd, men sluttet da jeg ikke fikk mensen. Blødningen kom kort tid etter at jeg sluttet og på eggløsningen etter ble jeg gravid :)

Skrevet

Brukte du den hele perioden eller bare frem mot mens eller ?

Er litt nysgjerrig.

Så bra at det funka for deg. :)

Ønsker så gjerne å bli gravid selv også, etter nesten 7 år med prøving av og på.

Skrevet

Jeg begynte da jeg fikk mensen, og fortsatte til jeg skulle ha mensen igjen. Hadde veldig regelmessige sykluser på 25 dager. Da mensen ikke hadde kommet igjen på dag 27-28 (sånn ca) stoppet jeg med vitex, og fikk mensen. Turte ikke å ta det mer, siden det klusset til syklusen min. Men ved neste EL da så ble jeg gravid :) Det var vel min 6. PP det klaffet på tror jeg :)

Lykke til da :klemmer:

Skrevet

Har lest masse positivt om Vitex jeg også, men den PP'en jeg prøvde det endte syklusen min opp på 54 dager. Jeg stoppet midtveis i syklusen med Vitexen og vi sluttet å prøve et par mnd'er pga jobbsituasjon. Men nå er vi på'n igjen - denne gangen uten Vitex da jeg følte det klusset til syklusen min. Men jeg vet jo ikke helt sikkert om det var den eller hva det var...

Gjest Invicta
Skrevet

Jeg har også brukt Vitex. Brukte det i ca 2 mnd, så pause på noen mnd og så på an igjen 2 mnd ca. Jeg vet ikke om det er Vitex sin skyld, men fra å ha noenlunde regelmessige sykluser på 30 dager, gikk jeg til å nå ha 40-70 dagers sykluser.

Skrevet

Jeg har også benyttet Vitex for en tid tilbake. Det utgjorde ingen forskjell i syklusen min. Like lange som før jeg spiste Vitex. Vitex hjalp ikke på EL for min del, det måtte Pergo til for å få satt i gang EL. Bivirkningen av Vitex for min del var at jeg ble veldig tørr i munnen...

Skrevet

Jeg begynte på Vitex for et par måneder siden, og merker at syklusen er kortere :)

Forrigge gang vi prøvde, hadde jeg sykluser opp mot 70 dager.

Begynte på Vitex, rett etter pilleslutt nå, men første syklus var på 5 uker.

Så for min del er det bare positivt ;)

Merket også for første gang på lenge når jeg hadde eggløsning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...