Gå til innhold

Høres denne menyen greit ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha tapas og grill. Fikk følgende tilbud i dag:

- 5 tapasretter ( f.eks kjøttboller av lam, lefser med fyll, chillipølser, bolinos, brød med laksekrem osv..)

- kyllingsalat

- grønn salat

- pastasalat

- 3 sorter brød

- 3 sorter grønsaker

- rødvinsaus

- potettilberedning (f.eks råstekt, kokt, fløtepoteter eller annet)

- 3 typer kjøtt(filet) på grillen; lam/storfe/svin

I tillegg lager de noe tygg som gjestene kan bite på mens de venter på middagen.

De stiller også med folk til å grille og til å passe buffeen.

Alt dette inklusive blir kroner 325,- per person.

Vi kunne velge flere retter eller mindre om vi ville.

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Veldig rimeleg, vil eg seie.

Skrevet

Ja, var helt supert! :)

Det er en elevbedrift på en videregående skole som skal stå for maten(kokkelinje). Er veldig spent da, redd det skal bli lite smak og "tørr" salat ala sånn kinakål med kun mais, tomat osv... Men det går vel an å spørre om sånt og komme med ønsker??

Gjest SmallTalk
Skrevet

Maten hørtes kjempe rimelig ut! :)

Det er sikkert bare å spørre i vei angående salat osv. Men skal jeg være helt ærlig, så har nok faglærer/veileder et oppsyn med dem. Du får neppe servert salat med kun kinakål, mais, tomater og agurk, toppet med Thousand Island-dressing og ihjelkokte pastaskruer. :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Om du er usikker, kan du jo spørre om prøvesmaking? Elevbedrift er uansett ganske seriøst på VGS, så dette er nok bra kvalitet :)

Skrevet

Ser bra ut og en flott pris må jeg si.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Misunnelig på pris, og hadde elsket maten! :)

Skrevet

Så kjekt med positive tilbakemeldinger :)

Foreldrene mine mener jeg alltid skal være så annerledes så de er litt skeptiske selv om de liker litt sånn mat, he he.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Synes det hørtes ut som en herlig vri på bryllupsmaten, jeg. :)

Skrevet

Så kjekt med positive tilbakemeldinger :)

Foreldrene mine mener jeg alltid skal være så annerledes så de er litt skeptiske selv om de liker litt sånn mat, he he.

Godt det er du og ikke de som skal gifte seg da ;)

Skrevet

Jepp, men er likevel greit å gjøre gjestene til lags ;)

Skrevet

Jeg synes det høres veldig bra ut.

Hiver du med litt aioli (og kanskje litt oliven) også så hadde jeg vært en superfornøyd bryllupsgjest :)

Jeg ville kanskje også vurdert å bytte ut noe av kjøttet med noe sjømat. Scampi eller blåskjell? Eller grille noe fisk? Det er ikke et must for min del, men har dere mange gjester er det helst sikker på at endel ville satt pris på et alternativ til kjøtt.

Skrevet

Jepp, men er likevel greit å gjøre gjestene til lags ;)

Ja, selvfølgelig! Men jeg tror også at vi unge er mer "inne" i hva som er vanlig/uvanlig i bryllup nå om dagen. Menyen du skriver om virker veldig bra, og det er slett ikke uvanlig å servere denne type mat lenger. :)

Skrevet

Hørtes ut som en super meny!! Sånn type meny ser vi også for oss i bryllupet vårt!!:) Og var jo også veldig billig!!! Blir sikkert kjempebra!:) Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...