Gå til innhold

hjemme alene for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det står i tittelen skal hunden min være hjemme alene for første gang i dag. Jeg må på jobb og min samboer er kommer ikke hjem før ca. 3 timer etter at jeg har dratt. Jeg har ordnet til i gangen med seng, vannskål osv, også har vi grind foran trappa slik at hun ikke skal gå opp. Jeg vet at hun klarer å komme seg over grinda, men krysser fingrene på at hun holder seg nede!!

Det jeg lurer på er om det er noen her som kanskje har erfaringer og dele eller noen lure tips til meg :) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje være litt lurt å ha på radio :)

Skrevet

Radio er smart, ja. :)

Også har jeg lest at hunder ikke skal ha leker som aktiviserer dem (ball etc.) når de er alene. Sikkert fordi det er ønskelig at de sover når de er alene. Derfor er det også smart å slite dem litt ut før du drar. :)

Er også smart å gi dem et ben ellernoe godt de kan gnage lenge på, noe de kun får når de er alene, slik at det blir en kosestund. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde puttet han i buret :) siden det er for første gang og bare er 3 timer... der er han trygg.

Radioen er og veldig viktig :)

men men er bare tips :)

Skrevet

Det gikk overraskende bra :) Han hadde klart å komme seg over grinda og har oppholdt seg på stua, men han har heldigvis ikke gjort noe ugang, og var kjempe glad da vi kom hjem :)Takk for tips! ;)

Skrevet

Det gikk overraskende bra :) Han hadde klart å komme seg over grinda og har oppholdt seg på stua, men han har heldigvis ikke gjort noe ugang, og var kjempe glad da vi kom hjem :)Takk for tips! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...