Gå til innhold

Er dette nok drikkevarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er veldig usikre på hvor mye drikke vi skal kjøpe inn.

Mannen er utelands og får forhåpentligvis handle på Taxfreekvoten til reisefølget også.

Har satt opp følgende til ca 80 - 90 gjester(da kan en jo trekke fra noen som ikke drikker, noen som tar et glass eller 2) så det blir ikke fullt så mange uansett.

5 liter Baileys

5 liter Cognac

(disse to er hovedsakelig ment til kaffien, men har det vi løyver i baren etterpå).

13 x 3 liter rødvin (evt 50 flasker)

4 x 3 liter hvitvin (evt 10 - 15 flasker)

8 liter sprit

10 kasser øl (0.33 l flaske)

2 kasser Smirnoff Ice/cider

Utrolig kjipt å sitte igjen med for lite alkohol, selv om det ikke er ment som en fyllefest..

Videoannonse
Annonse
Gjest Bygdejenta
Skrevet

Vi er veldig usikre på hvor mye drikke vi skal kjøpe inn.

Mannen er utelands og får forhåpentligvis handle på Taxfreekvoten til reisefølget også.

Har satt opp følgende til ca 80 - 90 gjester(da kan en jo trekke fra noen som ikke drikker, noen som tar et glass eller 2) så det blir ikke fullt så mange uansett.

5 liter Baileys

5 liter Cognac

(disse to er hovedsakelig ment til kaffien, men har det vi løyver i baren etterpå).

13 x 3 liter rødvin (evt 50 flasker)

4 x 3 liter hvitvin (evt 10 - 15 flasker)

8 liter sprit

10 kasser øl (0.33 l flaske)

2 kasser Smirnoff Ice/cider

Utrolig kjipt å sitte igjen med for lite alkohol, selv om det ikke er ment som en fyllefest..

Hei!

Jeg ser at vi har sånn ca likt antall på drikkevarer, og vi blir ca 80 stk. Vi går også for 10 kasser øl, men har ikke tenkt til å kjøpe Smirnoff Ice/Cider. Men vi kjøper ca 10 * 3 liter hvitvin, i tilegg til 12 * 3 liter rødvin. Så får vi håpe at de aller fleste liker vin og øl, og ikke savner Smirnoff Ice/cider. Vi kommer også til å kjøpe inn et par flasker whiskey, da jeg vet at mange er glad i irish coffee. Ellers er spritantall likt :)

Skrevet

Jeg er veldig usikker jeg også. Vi har kjøpt inn altfor mye vin det vet jeg, men jeg er usikker på hvor mye øl vi skal ha :klø:

Det er julibryllup med grillbuffet og 70 gjester.

Holder det med 10 kasser? :klø:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hei!

Jeg ser at vi har sånn ca likt antall på drikkevarer, og vi blir ca 80 stk. Vi går også for 10 kasser øl, men har ikke tenkt til å kjøpe Smirnoff Ice/Cider. Men vi kjøper ca 10 * 3 liter hvitvin, i tilegg til 12 * 3 liter rødvin. Så får vi håpe at de aller fleste liker vin og øl, og ikke savner Smirnoff Ice/cider. Vi kommer også til å kjøpe inn et par flasker whiskey, da jeg vet at mange er glad i irish coffee. Ellers er spritantall likt :)

Husk at de finnes folk som hverken liker vin, øl eller. Du kan risikere at en del av disse går rett på spriten dersom de ikke får noe annet å drikke på, og jeg personlig ville vært forsiktig med å droppe både cider og rusbrus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...