Gjest Supermann Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Heisan, jeg er en mann på 36 med samboer på 35. Vi fantaserer om å ha med en ekstra mann eller fler veldig ofte når vi har sex, særlig hun tenner veldig på det...... hittil har vi kun brukt dildo men jeg vil veldig gjerne la henne leve ut fantasien da jeg også tenner veldig på det. Er så sexy når jeg ser hvor kåt hun blir av tanken. Ønsker da at 3, 4 eller kanskje 5 stk eldre grisete menn med tykke pikker kommer inn ene etter en og knuller henne hardt bakfra etter at jeg har sugd de harde...... De knuller henne hardt en kort stund mens jeg suger nestemann hard og så munnknuller han henne og tømmer seg der mens nestemann begynner å knulle henne. Dette skal være anonymt. Flere som har lignende fantasier eller erfaring med dette? Og eventuelle tips om hvordan det er enklest å finne noen kåte griser som vil ta henne?
Gjest MikeWaters Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Kåte mannlige griser burde det være flust av, sett inn annonse på Cupido og du får 100 treff, men kun et fåtall kommer til å tørre å stille opp. Er dere sikre på dette? En slik fantasi er fin, men er det noe dere vil gjennomføre? Kansje en ide å starte med en mann som dere er trygg på. Husk kondom!
Gjest Else Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Heisan, vi har gjennomført lignende scenario flere ganger med stort hell........ Hun er heldig Prøv annonse på knullsiten.com, gratis og lett å få kontakt der. Lykke til!
Gjest Benedicte Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Typen min og jeg har tenkt på det også. Men det blir vel bare med tanken. Er vel for pysete.
Gjest Fia Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Oi, skulle ønske du var min mann jeg kjenner jeg......... Dette har vært min våte fantasi i mange år, men jeg får nok aldri oppleve dette (ikke med min nåværende mann ihvertfall) Hilsen Oslokvinne på 39.
Gjest Mann27 Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Jeg er ikke fremmed for tanken om å knulle dama/kona til noen. Det er for mye bra kjøtt som er sammen med Omega-mannfolk (no offence)
Sequax Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Jeg er ikke fremmed for tanken om å knulle dama/kona til noen. Det er for mye bra kjøtt som er sammen med Omega-mannfolk (no offence) Hva er et Omega-mannfolk ? Nytt uttrykk jeg ikke har fått med meg ?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Hva er et Omega-mannfolk ? Nytt uttrykk jeg ikke har fått med meg ? Alfahannen er lederhannen, som de fleste jentene gjerne kunne tenkt seg. Beta er den jevne mannen, som er litt klossete med damer og ikke akkurat begjært av flertallet, men klarer seg, og får seg en kone han er greit fornøyd med. Omega er enda lavere på rangstigen. Han må ta til takke med det få andre menn vil ha, og selv i det forholdet føler han seg mindreverdig. Litt avhengig av hvem man spør er dette en slags rangering av enten hvor godt dametekke menn har, eller hvor mandige de er.
Sequax Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Alfahannen er lederhannen, som de fleste jentene gjerne kunne tenkt seg. Beta er den jevne mannen, som er litt klossete med damer og ikke akkurat begjært av flertallet, men klarer seg, og får seg en kone han er greit fornøyd med. Omega er enda lavere på rangstigen. Han må ta til takke med det få andre menn vil ha, og selv i det forholdet føler han seg mindreverdig. Litt avhengig av hvem man spør er dette en slags rangering av enten hvor godt dametekke menn har, eller hvor mandige de er. Takk for oppklaringen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå