Gå til innhold

Hodetelefoner til trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ipod når jeg trener, da løping osv. Jeg foretrekker å bruke neckband fordi da sitter pluggene godt i ørene når jeg er i mye bevegelse. Har brukt noen fra Senheiser som jeg var veldig godt fornøyd med, men desverre er de ødelagt.

Lurer på hva dere bruker av hodetelefoner til trening, og hva dere kan anbefale...(vis gjerne med link til produkter eller nettbutikker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Sennheiser PMX70 (sånne irrgrønne og grå), og er veldig fornøyd med de, mulig du hadde samme type. Eneste de ikke er så gode på er hvis jeg har håret i stor hestehale, som da hele tiden dunker borti nakkerammen.

Fant de til en kurant i pris på flyplass i London, men søttan om jeg husker akkurat hva de kostet.

Skrevet

Jepp, eg har brukt opp to par av de.. min egen feil der.... men de var kjempebra. Finner ikke dem mer, men det har kommet noen nye som koster rundt 400 spenn... de virker knall!

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=588241

Skrevet

Oi, sånne vil jeg ha! Har vanlige iPod-plugger, og de faller ut i hytt og pine. Noen som vet om f.eks. de på siste linken er "normalt" store? Har litt små ører har jeg funnet ut.. Men vanlige iPod-plugger sitter fint (bare ikke når jeg trener).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Går det ann å kjøpe slike man kan henge rundt øra uten ørepropper på? Slik at man kan bruke sine egne?

Har noen supre ørepropper fra skullcandy, men de sklir ut etter hvert 5 steg :/

Skrevet

Oi, sånne vil jeg ha! Har vanlige iPod-plugger, og de faller ut i hytt og pine. Noen som vet om f.eks. de på siste linken er "normalt" store? Har litt små ører har jeg funnet ut.. Men vanlige iPod-plugger sitter fint (bare ikke når jeg trener).

De kommer i to versjoner, med neckband og sånn til å "hekte" på ørene. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=582547 '

Sist nevnte har jeg ikke prøvd...men syns neckband funker supert...sitt som en kule, sikkert også på små ører fordi den bøylen holder pluggene inni ørene.

Skrevet

Går det ann å kjøpe slike man kan henge rundt øra uten ørepropper på? Slik at man kan bruke sine egne?

Har noen supre ørepropper fra skullcandy, men de sklir ut etter hvert 5 steg :/

Har ikke sett noe sånt produkt. Men kanskje mekke litt selv ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...