Gå til innhold

er jeg sjalu? hva er normalt for menn?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste sier jeg hele tiden er sjalu, for jeg orker ikke høre om alt han forteller. Mit spørsmål er det naturlig av en mann og tenke slik, er det rart jeg ikke vil høre på han og er jeg sjalu siden jeg ikke vil høre om dette.

Han elsker og fortelle meg om hvor kåt han blir på damene på jobben eller andre steder, hvordan de hele tiden hisser han opp så han skal ha veldg lyst på meg når han kommer hjem. Han tenker også på meg sier han, men mange ganger om dagen tenker han på sex. Han sier jeg skal være glad for at han kun tenker for han er jo så kjekk og taktisk riktig fremtoning på kvinner så han kunne jo hatt seg mange på si.

Han skal ha sex hele tiden en mulighet oppstår, hver morgen og hver kveld gjør vi det alltid, ofte midt på natten og ellers også, jeg begynner og bli dritt lei sex, selv om vi har hatt masse hygge.

Jeg har hatt en tøff tid med sykt barn som går veldig inn på meg, og jeg trenger en skulder gråte på og omsorg, han tror alt løser seg med sex og orgasmer, selv om jeg sier at det ikke er det jeg ønsker. Nå har du hatt 6 orgasmer så da går det vel bra, sier han.

Han fleiper mye med at jeg bør syes in, så han får det strammere, han mener om ikke akkurat han kom i en spesiell stilling, så er det for min vagina har feil helning, med andre går det...osv osv

Fordi jeg ikke vil høre på alt dette så bare er jeg SJALU, samme jeg er bare sjalu på hans ex kone fordi han etter 4 år ikke tatt bort brudebilder, ryddet bort hennes klær eller gjort opp økonomisk. Han er som en vaktmester for henne og gjør alt hun vil for han, men hun orker ikke ha han tilbake så jeg er ikke redd for det. Hun utnytter han, for han løper jo maraton etter henne.

Han er veldig flink til å fortelle hvor høyt han elsker meg (spesielt når han vil ha sex) og jeg må love å bli hos han resten av livet.

Jeg tror han er sjalu, pga mange uttalelser han har, men han sier nei, men jeg syntes bare det er søtt at han sier slikt, jeg har ingen dårlig samvittighet, så jeg gjør bare mitt for ha skal bli trygg på meg og ikke være sjalu og ha det vondt.

Er han syk, er han gal, (han superintiligent og meget høy stilling)bør jeg akseptere det slik - jeg er så vanvittig glad i han, men jeg vet ikke om jeg orker dette mer......får han en anleding og snakke om sex, så gjør han det.

Videoannonse
Annonse
Gjest kul1234
Skrevet

du aksepterer tydelig vis ikke dette, da må han skåne deg - respektere deg - om han ikke gjør det - forlat han

Skrevet

Kanskje dere er littegrann sjalu begge to, i så fall er dere normale. Sjalusi er irrelevant i denne sammenhengen. Han skryter av sin fantastiske evne til å dra damer, og det er unødvendig å gjøre med deg, det kan han heller ta med guttegjengen.

Skrevet

hadde det der vert min kjæreste hadde jeg blitt både forbanna og sjalu! ærlig talt, han kan ikke snakke til deg på den måten!! iallefall ikke når du viser at du ikke synes det er greit. utrolig barnslig og teit oppførsel. både det området kan han ikke eie mye sosiale antenner. godt mulig han ønsker at du skal være sjalu, og at det er han som innerst inne ønsker bekreftelse. ikke vet jeg.

Skrevet

Å ikke ville høre om hvor mye kjæresen tenner på andre damer er ikke å være overdrevent sjalu, det er han som er ovrdrevent ufin. Det er helt normalt å kjenne at det stikker når den man er glad i legger ut om hvor mye han tennner på andre deilige damer. Slikt sier man ikke til en partner med mindre man har en partner som har et veldig avslappet forhold til dette. De fleste jenter her ikke det.

Han klager på vaginaen din, han tilbyr bare sex og ikke nærhet og hra enda ikke rydda ut ekskona fra hjemmet. Hva får du egentlig ut av dette forholdet? Slik du fremstiller det her høres både han og du ut som store idioter, han fordi han behnandler deg på denne måten og du fordi du godtar det.

Jeg hadde for lengst kvittet meg med denne mannen. Ikke bare basert på det han gjør, men fordi vi tydeligvis hadde hatt veldig forskjellig syn på hva det er å være i et forhold, hva som er ok å gjøre når man er i et forhold og ikke og hvordan det er ok å behandle en partner. Når man er grunnelggende uenige om slike ting så har man ikke et grunnlag å danne et forhold på egentlig. Jeg kan ikke se at dere to har et grunnlag å bygge et forhold på-.

Gjest navnelapp
Skrevet

Det gjest over sa. Kjære deg, flytt ut. Du treng ikkje å ha det slik.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, han er meget utrygg person, som gjemmer det bak alt dette sex-partet om alle de som skulle ville ha han på jobben. Han er forlatt og har ingen sjangs hos exen, men er som en liten hund som logrer der, greit nok, spesielt om de har barn. Også er det deg da, der han trenger forsikringer fra deg at du aldri skal forlate han. Usikkerhet, usikkerhet, uskikkerhet!

Men, hvorfor har du tillatt at det har gått så langt med denne sex praten? Du har jo stilletiende samtykket til dette siden han bare driver på vet du. Han er direkte ufin som gjør det, men det er du som må sette foten ned for at dette ikke er akseptabelt, for det er det ikke.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg kan ikke se at dere to har et grunnlag å bygge et forhold på-.

Mannen din har lite kunnskaper, motivasjon og forståelse om samhandling med en kjæreste.

Men du sier at han er veldig intelligent. Hvis det betyr at han har lett for å lære, så har han et fantastisk utviklingspotensiale. Dere kan jo begynne med ett samlivskurs.

Skrevet

Høres ut som om han er en frekk og respektløs dust rett og slett, jeg hadde aldri giddet å være sammen med en sånn fyr.

Skrevet

så trist...

han har jo et nokså unormalt fokus og syn på både andre kvinner og indirekte seg selv.

jeg er ganske åpen for å både ha mye sex og snakke om det, men slik atferd hadde jeg opplevd som seksuelt trakasserende.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gi han en sjanse - bli tydligere - virker som du har akseptert dette og hvert litt med på det, ellers kunne det ikke gå så langt.

hva vil du? Ønsker du han må du si ifra tydligere - du vil aldri få det godt med å akseptere dette utad om du ikke gjør det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...