Gjest smoothie22 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 ja, for hvordan virker egentlig dette? vi har ikke sagt det til hverandre,fordi vi for leeeenge siden snakket om saken, og om at vi ville si det når tiden var inne. vel, vi er samboere, snakker om og kjøpe leilighet..men vi har ikke utvekslet disse ordene. elsker han meg likevel? noen forteller meg at gutta har litt vanskelig for og si disse ordene..men slik jeg oppfatter ham, føler jeg at han gjør det. han sier han vil gjøre hva som helst for meg, at jeg er den viktigste i livet hans, at han er kjempeglad i meg (vi sier liksom love you, men snakket om for lenge siden at dette var greit og si, da det på engelsk ikke var like sterkt, men vi bruker det enda) kan jeg merke det på ham om han faktisk elsker meg? bruker dere disse ordene ofte i hverdagen?
Olivi Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 (endret) Hvorfor skulle han ville flytte sammen med deg hvis han ikke elsket deg? Vi bruker heller ikke "jeg elsker deg" så veldig ofte (synes egentlig det høres litt kleint ut på trøndersk), men det dukker da opp i hytt og pine. Den første tiden vi var sammen var det tydelig at kjæresten min ikke følte seg heeelt komfortabel med "jeg elsker deg", så han brukte også "love you" eller hvis han skulle si jeg elsker deg, så sang han det... Haha rart å tenke tilbake på det nå. Men ikke bekymre deg så mye for det. "jeg elsker deg" er jo koselig, men en oppskrytt klisje. Ord betyr ikke så mye. Om han elsker deg ser du på kroppsspråket hans. Selvfølgelig elsker han deg når han vil flytte sammen med deg og sier alt det andre fine han sier. Endret 9. april 2010 av Olivi
Gjest Heisann! Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Helt riktig som Olivi sier, det er ikke selve setningen som betyr noe, det er handlingene bak.. Men tips til deg: Vær mer trygg på deg selv, ikke vær redd for å tolke ting.. Etter alt du forteller så er det jo helt klart at han elsker deg, og ikke er glad i deg som en venn=P
Havbris Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg tror vi kvinner har lett for å henge oss opp i disse "jeg-elsker-deg" ordene, og at vi ikke tror at vi blir elsket før partneren sier disse ordene. Jeg tror det kan hjelpe deg å flytte fokuset fra å "vente" på disse ordene, til å se på alle "tegn" hver dag som helt sikkert er et uttrykk for at samboeren elsker deg, og bare deg! Kjærlighet kan komme til uttrykk på mange måter, det å si "jeg elsker deg" er bare en av mange!
fink Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 ja, for hvordan virker egentlig dette? vi har ikke sagt det til hverandre,fordi vi for leeeenge siden snakket om saken, og om at vi ville si det når tiden var inne. vel, vi er samboere, snakker om og kjøpe leilighet..men vi har ikke utvekslet disse ordene. elsker han meg likevel? noen forteller meg at gutta har litt vanskelig for og si disse ordene..men slik jeg oppfatter ham, føler jeg at han gjør det. han sier han vil gjøre hva som helst for meg, at jeg er den viktigste i livet hans, at han er kjempeglad i meg (vi sier liksom love you, men snakket om for lenge siden at dette var greit og si, da det på engelsk ikke var like sterkt, men vi bruker det enda) kan jeg merke det på ham om han faktisk elsker meg? bruker dere disse ordene ofte i hverdagen? Jeg tror det er veldig forskjellig fra person til person hvor komfortabel man føler seg med å si "jeg elsker deg". I mitt første nevneverdige forhold, sa kjæresten det hele tida, mens jeg ikke var helt komfortabel med det. I mitt andre forhold sa han det aldri, og ikke jeg heller. Da jeg gjorde det slutt (av helt andre årsaker, selvsagt), da var han kjapp ute med å si at han elsket meg, og bla bla. I mitt nåværende forhold er det veldig annerledes. Vi hadde vel vært sammen i ca et halvt år, da vi sa det. Da lå vi begge to sammen og var spysyke og elendige Siden da har vi sagt det gjevnt og trutt begge to, og for første gang føles det helt naturlig for meg Det tar jeg som et godt tegn. Hvis du elsker ham, og føler at tiden er inne, kan ikke bare du si det først? Hvor lenge har dere vært sammen forresten?
Gjest smoothie22 Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 takk for svar=) ja det er jo sant, og handligene hans sier egentlig mer enn 1000 ord kan gjøre.. jeg er syk for tiden, sykdom jeg aldri har hatt før, og det er litt synd på meg, siden jeg har flyttet til en ny by, sliter med og finne rette jobben, og i tillegg er blitt syk. han sier ting som, at helsa mi er viktigst, om vi må slite økonomisk er det bedre enn at jeg ødelegger helsa, og han drar meg med ut for og gå tur når jeg tror at jeg ikke orker. når han sitter med pc'en sin, spør han alltid om det er noe jeg vil gjøre, 100 ganger mens han surfer på nettet. (han er pc frelst, så jeg ser veldig positivt på det, at han kan sette den vekk og være sammen med meg om jeg vil. han vil alltid hjelpe meg på alle mulige måter, og blir tydelig lei seg når jeg har det vondt, og det ikke er noe han kan gjøre. han viser takknemlighet når jeg gjør ting i leiligheten, og ja.. han er så snill har vært sammen ikke lenger enn et år i mai
Havbris Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 takk for svar=) ja det er jo sant, og handligene hans sier egentlig mer enn 1000 ord kan gjøre.. jeg er syk for tiden, sykdom jeg aldri har hatt før, og det er litt synd på meg, siden jeg har flyttet til en ny by, sliter med og finne rette jobben, og i tillegg er blitt syk. han sier ting som, at helsa mi er viktigst, om vi må slite økonomisk er det bedre enn at jeg ødelegger helsa, og han drar meg med ut for og gå tur når jeg tror at jeg ikke orker. når han sitter med pc'en sin, spør han alltid om det er noe jeg vil gjøre, 100 ganger mens han surfer på nettet. (han er pc frelst, så jeg ser veldig positivt på det, at han kan sette den vekk og være sammen med meg om jeg vil. han vil alltid hjelpe meg på alle mulige måter, og blir tydelig lei seg når jeg har det vondt, og det ikke er noe han kan gjøre. han viser takknemlighet når jeg gjør ting i leiligheten, og ja.. han er så snill har vært sammen ikke lenger enn et år i mai Du får jo kjærlighetserklæringer i mangfold TS. Det ligger mye kjærlighet og omtanke bak alt det du beskriver at han gjør. Om de 3 "magiske" ordene ikke har sluppet ut så ikke bruk tiden på å tenke på det. Tenk heller på hvor heldig du er som kan elske og bli elsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå