Babe901 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Da tenker jeg på det generelt sett. Hvis det er noe du virkelig ønsker, brenner for, eller er litt "desperat" etter, hvor langt er du villig til å gå for å få det til? Hvis det var noe du så sterkt ønsket, ville du for eksempel vært villig til å gå bak noens rygg for å få det til? Erfaringer, eller tanker?
Gjest Rosemor Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Da tenker jeg på det generelt sett. Hvis det er noe du virkelig ønsker, brenner for, eller er litt "desperat" etter, hvor langt er du villig til å gå for å få det til? Hvis det var noe du så sterkt ønsket, ville du for eksempel vært villig til å gå bak noens rygg for å få det til? Erfaringer, eller tanker? Jeg er villig til å gå så langt jeg kan, uten å tråkke på noen, gå bak noens rygg, og bryte lover og regler. Jeg er ikke villig til å gå så langt at jeg sitter med en vond smak i munnen etterpå. Jeg skal kunne se meg selv i speilet etterpå, og vite at jeg har bevart min integritet, og at jeg ikke har gjort noe jeg ikke kan stå for, eller vil angre på i etterkant. Må jeg ofre verdier, moral og integritet underveis for å få det jeg ønsker meg, er det ikke verd det. Erfaringer? Jeg har vel erfart at det som ser ut til å være en enkel snarvei i lengden har en tendens til å bli den veien som krever mest i etterkant. Det går kanskje raskere å komme til målet, men det kreves ofte veldig mye reparasjoner og opprydding etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå