Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Jeg har en kone som har fingret seg hver kveld i ca 14 dager, er kommet ut av tellingen. Hun tror hun gjør det i skjul for meg, men er jo fan ikke blind eller døv!!! Flere kvelder har hun fingret i 40-70 minutter med påfølgende orgasmer. Skjønner jo at vi sliter endel sexuelt, men lurer på om dette er noe som dere kvinner gjør mye av i skjul, eller er fruen min "1 of a kind"?? Vi har vært gift i 10år, 2 barn.. er nå i midt 30 åra.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Hvorfor skal du legge deg opp i det? Det er hennes privatliv. Selv har jeg sex hver uke, men onanerer støtt og stadig uansett. Jeg har høy seksualdrift og elsker orgasmer. Ingen skam det. Jeg gjør det "i skjul". Men spør samboeren så får han svar.
blargh Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg tror du har et større problem på hendene enn at hun onanerer. Tror det er på tide å ta tak i det før du befinner deg uten en (onanerende) kone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå