Zinnia Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Kom over litt info på nett nylig om ionisert kollodialt sølv, klorofyll, leire, alger, mineraler og lignende, og hvor bra dette skulle være for kroppen. (base/syre-teori blant annet) Noen som bruker eller har prøvd noen av disse tilskuddene? Hvilke helsekostmerker er bra? Erfaringer råd og tips? Hva trenger man? Har også lest her på forumet noen som sa at Møllers tran ikke var så veldig god kvalitet på? Er Udo's choice for eksempel bedre? Lurer også på om noen har anbefalinger til en bra probiotika? Usikker på om jeg skal fortsette med den jeg pleier, eller prøve en ny type. Takknemlig for alle svar!
Zzyzx Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Kom over litt info på nett nylig om ionisert kollodialt sølv, klorofyll, leire, alger, mineraler og lignende, og hvor bra dette skulle være for kroppen. (base/syre-teori blant annet) Du kan iallfall blir blå av kollodialt sølv, bare se her: http://today.msnbc.msn.com/id/22536241/ Mer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria
Zinnia Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 Sølvsalter kan man bli blå av, ikke sølvioner slik de fremstilles i dag Det selges i hvertfall i norsk nettbutikk her.
tineline Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg kan bare svare for meg selv, men for meg spiller det ingen rolle hva slags probiotika jeg tar - de funker alle sammen. Dette bekreftet en gastromedisiner jeg var hos på Aker Sykehus. Det eneste er at dosen må være høy nok. Jeg kjøper mine når jeg er i England eller Belgia, til en brøkdel av prisen her i Norge. Hvis du skal til England, kan du stikke innom Holland & Barretts og kjøpe deres egen "Acidophilus with 100mg pectin". 250 kapsler koster rundt 100 kroner. Til sammenligning koster jo idoform 209,- for 100 kapsler på vitusapotek. Udo's Choice er jeg selv veldig fornøyd med - jeg har ikke så greit for tran og liker å bruke vegetariske produkter mest mulig. Den er dyr, men jeg syns den smaker godt. I begynnelsen smakte den litt vel mye gress, men man venner seg etterhvert. Jeg tar den på salat, eller på brødskiva for den saks skyld. Den skal visstnok ha et gunstig mengdeforhold av omega 3-6-9, mens tran vel hovedsaklig bare inneholder omega 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå