Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bestandig brukt "billige" sminkemerker (unntatt id), men nå vil jeg investere i noen nye og bedre merker. Har hørt mye bra om Nars sheer glow. Men hvordan i alle dager skal jeg finne ut hvilken nyanse jeg bør velge når jeg handler over nett? Er det noen der ute som kan hjelpe meg? I dag bruker jeg id bare minerals i nyansen medium tan. Den er egentlig hakket mørkere enn min hudtone, men den som var hakket lysere ble for grå for meg. Nå har jeg dessuten litt farge så nå passer den (medium tan) ganske bra.

Hadde blitt veldig takknemlig for hjelp! :)

Skrevet

Hei!

Har du en varm, kald eller nøytral hudtone? På hjemmesiden til nars står det forklart hvordan fargen ser ut. Feks lys med gul undertone, medium med nøytral undertone osv..

Jeg kjenner ikke til id sine farger godt nok til å si hvilken farge du er, men jeg gjetter barcelona kan være en match for deg :)

• 5 uker senere...
Gjest gloria
Skrevet

Tenkte bare å dele mine erfaringer med "nars sheer glow" foundation.... :)

Bestilte den i fargen Mont Blanc, og bruker vanligvis nw20 i mac.

Mont blanc ser ut til å være hakket lysere enn nw20, og med mindre gult i. Første gang jeg påførte den følte jeg at huden ble alt for lys - nesten hvit. Men ettersom den "smeltet" inn i huden, fikk jeg en utrolig jevn og fin overflate. Har relativt store porer på kinn og nese, og disse blir dekket igjen uten at det ser kakete ut på noen måte. Den føles også utrolig lett og silkemyk på huden.

Til sammenligning er nw20 mye tykkere i konsistensen, og mer klissete. Har påført nars' foundation med fingrene, da jeg har hørt at dette er det beste. Har derfor tilgode å teste den ut med en foundationkost.

Kort oppsummert er jeg utrolig fornøyd. Må nok kjøpere en mørkere farge til sommeren for at den ikke skal bli for lys. Har oljete/kombinasjonshud, og denne føles ikke blank ut over dagen.

Kjøpte den på www.kissandmakeupny.com , men selges også på www.hqhair.com . Leveringstiden var nok treg (nesten 1 mnd), trolig på grunn av askestyret..toll slapp jeg heller ikke unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...