Gå til innhold

FORVIRRA!

Fremhevede innlegg

Gjest random
Skrevet

Jeg er en jente som har hatt sex med en gutt et par ganger nå, og vi fant liksom "tonen" for ett år siden, men møtes alltid i fylla. Han sender meg masse meldinger når vi drikker, og tar mye initativ da, men aldri i edru tilstand nesten.. Jeg er dønn forelska i han, vet ikke om han vet det, men for han er det bare sex? burde jeg gå videre med livet eller prøve å få han?

takker for svar! helst fra gutta

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt22
Skrevet

Jeg er en jente som har hatt sex med en gutt et par ganger nå, og vi fant liksom "tonen" for ett år siden, men møtes alltid i fylla. Han sender meg masse meldinger når vi drikker, og tar mye initativ da, men aldri i edru tilstand nesten.. Jeg er dønn forelska i han, vet ikke om han vet det, men for han er det bare sex? burde jeg gå videre med livet eller prøve å få han?

Jeg er gutt og om jeg hadde vært i den situasjonen, altså at jenta lurer på sånne ting, så hadde jeg satt umåtelig stor pris på om hun bare kunne ha vært dønn ærlig å spurt :)

Skrevet

For han så er du nok en "knulle-buddy". Hvisom ikke så tenker jeg han ville kontakta deg oxo når han var edru.

Jeg tenker du er lett for han å få tak i når han blir full og kåt. Oxo tekster han til deg da. Fordi han vet at du stiller opp på det uten noen ubehagelig konsekvens for han. En enkel og fin løsning - uten å behøve å ha damen rundt seg hele tida. (Blir du trist når jeg sier det? Sorry i tilfelle. Men jeg tenker at det er sånn han forholder seg-med det du forklarer.)

Så da kan du bli skuffa om du prøvde å få han.

Men det kan oxo gå?

Det må du nesten finne ut sjøl :) (Med å prøve)

Men jeg tror at: Hvis at han ville hatt følelsen av å ville ha deg rundt seg hele tida- og gjort noe mer enn å ha deg som "friends-with-benefits" når han var full og kåt, så ville han ha teksta og ringt og kommet til deg oxo utenom fylla i helga.

Han ville ha teksta til deg når han var blitt edru igjen pga hvis han "hadde fått deg på hjernen" så ville han ikke holdt seg borte fra å prøve, når damen viste seg villig.

Det tenker jeg da. (Selv om du kanskje ble trist)

Hilsen en gutt

Skrevet

For han så er du nok en "knulle-buddy". Hvisom ikke så tenker jeg han ville kontakta deg oxo når han var edru.

Jeg tenker du er lett for han å få tak i når han blir full og kåt. Oxo tekster han til deg da. Fordi han vet at du stiller opp på det uten noen ubehagelig konsekvens for han. En enkel og fin løsning - uten å behøve å ha damen rundt seg hele tida. (Blir du trist når jeg sier det? Sorry i tilfelle. Men jeg tenker at det er sånn han forholder seg-med det du forklarer.)

Så da kan du bli skuffa om du prøvde å få han.

Men det kan oxo gå?

Det må du nesten finne ut sjøl :) (Med å prøve)

Men jeg tror at: Hvis at han ville hatt følelsen av å ville ha deg rundt seg hele tida- og gjort noe mer enn å ha deg som "friends-with-benefits" når han var full og kåt, så ville han ha teksta og ringt og kommet til deg oxo utenom fylla i helga.

Han ville ha teksta til deg når han var blitt edru igjen pga hvis han "hadde fått deg på hjernen" så ville han ikke holdt seg borte fra å prøve, når damen viste seg villig.

Det tenker jeg da. (Selv om du kanskje ble trist)

Hilsen en gutt

Men jeg glømte å si at: Jeg syns lissom playing blir ikke heelt det samme som det her.

Playing blir når jeg plukker opp en dame bare fordi jeg vet at jeg kan det. Og at vi to skal ikke møtes igjen etter at det jeg har planlakt er ferdig med å skje. Ikke møtes igjen ever. Det blir playing. Og hun forstår det.Og hun er med på det selv.Fordi hun liker det.

Hvis ikke har du gjort det feil. (Det skal ikke bli grining og stress.)

Derfor tenker jeg at det er ikke "Playing" for han tekster deg og ringer deg og beholder deg tilgjengelig.Det er "friends with benefits".

Playing blir når det er en "utfordring" med en liten risk for at hun ber deg dra til h..tte.Men at det ikke skjer pga du har plukket ut den rette damen som du kunne forutse... Tenker jeg da...Det blir min mening :)

Skrevet

Tror du forveksler mellom ONS og playing her nå.

ONS er der og da, en kveld så er man ferdig med det. Eventuelt ei økt når man våkner men ikke noe mer.

Pulevenn er når begge er fult klar at det er kun et seksuelt forhold som ikke vil bli noe mer.

Player/hestkuker er gutter som gir jenta falske forhåpninger for å prøve å ha hu tilgjengelig på uavklarte premisser. Det er der jeg tror trådstarter befinner seg.

Skrevet

Tror du forveksler mellom ONS og playing her nå.

ONS er der og da, en kveld så er man ferdig med det. Eventuelt ei økt når man våkner men ikke noe mer.

Pulevenn er når begge er fult klar at det er kun et seksuelt forhold som ikke vil bli noe mer.

Player/hestkuker er gutter som gir jenta falske forhåpninger for å prøve å ha hu tilgjengelig på uavklarte premisser. Det er der jeg tror trådstarter befinner seg.

Oki :)Da tenker jeg : En player.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo også være at han er sjenert i edru tilstand, og ikke tør å ta kontakt annet enn i fylla...

Skrevet

Hvorfor er det han som skal ta kontakt?? Kan ikke du ta kontakt emd han i edru tilstand engang??

Kanskje han bare er sjenert, og tør ikke ta kontakt annet enn i fylla.....

Prøv, før du går videre, kanskje får du "nei, jeg vil bare knulle deg i fylla, edru er du null&nix" Oki, brutalt, men da vet du iallefall, å vite, er bedre enn å lure, alltid!!

Gjest badekar
Skrevet

Det kan jo også være at han er sjenert i edru tilstand, og ikke tør å ta kontakt annet enn i fylla...

det er en mulighet. hvis han ikke player deg så er det jo det.. og da spør jeg;

-hvor mye initiativ har han tatt når han har vært edru(du sa det var litt, hvor my er det? hva legger du i initiativ? melding, eller spørsmål om å finne på noe..)

-hvilke signaler har du gitt han? spesielt edru er viktig her. er det alltid du som sender den siste meldinga, følger hans ønske samme hva.etc

mao. er du klengete og kanskje for åpenlyst betatt av han, så du blir "lett bytte", eller er det mulig han tror du ikke er interessert i noe mer han heller?

-hvilke initiativ har du tatt? hvis noe, hvordan har han reagert.

det kan jo og hende han bare er litt interessert, og i tilegg ikke er typen til å ta initiativ før han er full.. mange av de..;)

slik har det iallefall vært for meg i de forholda jeg har hatt: jeg har ikke vært såå interessert og i tilegg sjenert, men har likt jenta som person, og tente på henne.. og når hun da tok initiativ og har vært ålreit og vi har delt noen interesser, så har jeg på en måte bare tatt i mot ballen og kastet den tilbake, hvis du skjønner? I noen av disse tilfellene kunne jeg også ta initiativ på fylla.. men ikke edru.

og så har jeg jo blitt veldig glad i jentene etterhvert og..

poenget er iallefall at hvis du tar initiativ og gir han komplimenter osv, så kan det jo hende han blir interessert i noe mer, hvis han ikke er sååå gira nå...

det er jo mere fristende og spise hvis man kommer til dekket bord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...