Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Amarena
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Amarena
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en barnevogn via Finn.no, og vi benyttet oss av Payex betalingsgaranti.

Da jeg mottok vognen (via posten), så jeg at kalesjen på sportsdelen var "slapp", stoffet på den henger og dekker ikke mye. I tillegg "henger" den ene siden av bagdelen ned mot bunnen, mens den andre er strammere. Nok om det.

Det har gått mange e-poster mellom meg og selger, og selger nekter for at det er noe galt med vognen. Hun påstår blant annet at kalesjen skal være slik og at den alltid har vært slik, men jeg ser jo på bildene av samme vogn som andre selger og via produsentens sider at den ikke skal være slik.

Hun tilbyr meg å sende vognen tilbake, men da for min regning. Jeg er ikke interessert i å betale for ingenting, når jeg har mottatt en vogn/vare som ikke er som den skal være. Særlig ikke når jeg ikke ble opplyst om det på forhånd.

Er det noen her som har peiling på hva jeg kan gjøre?

Det er en veldig utrivelig situasjon jeg har havnet i, og jeg ønsker å få hele saken ut av verden. :(

Hei,

Jeg registrerer at det ble benyttet payex betalingsgaranti i denne handelen. Det betyr at ingen penger blir utbetalt til selger før kjøper har på en måte godkjent handelen. Vil anbefale deg at du kontakter Payex for å beskrive problemet du nå opplever. Det er nettopp derfor det heter betalingsgaranti, for det skal være en beskyttelse for både kjøper og selger, og i ditt tilfelle alså som en missfornøyd kjøper.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...