Gjest green tea Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Ville du gott ut med en dame/mann som vil få en person som er i flertale en 10 til bli ener nor det kommer til tiltrekning.
Nimorna Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Hvorfor skulle jeg ikke det? Er det negativt på noen måte at han/hun sprenger listen? Men folks preferanser er jo også forskjellige; det min venninne synes er en 10'er kan godt jeg kategorisere som en 5'er og omvendt.
babord Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Tolk: (tror jeg) Ville du gått ut med en person som fikk det flertallet ser på som et ''tierutseende'' til å blekne og se ut som et ''enerutseende''? Ja, hvis jeg likte han. Nei, hvis ikke. Utseende er overvurdert.
Gjest yojo Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Ehhhh, er man en "tier" så skal det vel litt til å bli en "ener" ? Skjønner fortsatt ikke helt hva som menes
Gjest Airi Chikako Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Spørsmålet er om du ville vært sammen med en som var mye mer tiltrekkende enn det flertallet ser på som tiltrekkende? Flertallet er så mangt. Det finnes ingen åpenbare 10ere eller 1ere, smaken er forkjellig, selv om den så klart er litt tillært også (fks var det sett på som skjønnhet å være lubben på 1700-tallet, mens det nå er om å gjøre å være helt uten mage og rumpe - og de fleste kan jo fint forelske seg i noen som ikke er idealet uansett). Min kjæreste er en 10er for meg, og sprenger lista med sin sjarm, humor, politiske interesse, sin forkjærlighet for joughurt med kokossmak osv osv osv. Sånn situasjonen er nå, kunne ingen tatt plassen hans, fordi han er så suveren på MIN liste. Det finnes ingen fasit på dette, så det blir vel vanskelig å gi noe ordentlig svar.
Gjest green tea Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Ehhhh, er man en "tier" så skal det vel litt til å bli en "ener" ? Skjønner fortsatt ikke helt hva som menes si at det er to lister den ene 1 til 10 den andre 10 til 50 i skalla så på en måte så vil en 10 bli en ener.
Gjest Airi Chikako Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 si at det er to lister den ene 1 til 10 den andre 10 til 50 i skalla så på en måte så vil en 10 bli en ener. Jeg forholder meg rett og slett ikke til noen sånne lister, da smak et individuelt. Jeg ville så klart vært sammen med en kjekkas, om han hadde andre bra aspekter ved seg i tillegg. Samtidig ville jeg også vært sammen med en styggas, om han hadde bra kvaliteter, jeg forelsker meg ikke og utseende, og har hatt crush på mange raringer
Gjest yojo Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Okeey... Skjønner fortsatt ikke helt poenget Alle har forskjellig smak, heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå