Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå over til Shiseido hudpleie, og lurer derfor på et par ting. Hudtypen min er normal til fet (en del sorte prikker), hvilken serie innen Shiseido bør jeg satse på? Har sett litt på Pureness, eller er det en annen jeg bør bruke? Hvilke produkter innen en serie skal jeg kjøpe? Trenger jo både rens, fuktighet osv. Håper noen av dere har peiling og kan hjelpe meg, vil ned i parfymeriet fortest mulig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Pureness som er beregnet på slik hud i hvert fall. Jeg har brukt den serien i flere år, og er kjempefornøyd. Bruker mest Cleansing Foam og Moisturizing Gel Cream.

• 2 uker senere...
Skrevet

Virvel, hvor mye koster Pureness-kremen i parfymeri?

Skrevet

@Salt: Shiseido Pureness er kjempebra produkter. De beste jeg noensinne har prøvd. (Og jeg har prøvd en del.)

Skrevet

Takk for svar begge to :D Har gått til innkjøp av flere produkter i The Skincare- serien, da jeg ble anbefalt denne for min hud av damen i parfymeriet :klø: Ikke lett å velge i denne jungelen, det skal være visst! Men foreløpig er jeg veldig fornøyd med disse, så kanskje hun hadde rett?

Skrevet

Ingenting er bedre enn at du er fornøyd.

Hun hadde nok rett, skal du se!

Og; hvorfor bruke masse tid og penger på å prøve nye ting, hvis man allerede er veldig fornøyd med det man bruker? :oops:

Skrevet

Jeg bruker også Shiseido hudpleie, og det er de beste produktene jeg vet om.

Du vil ikke angre på det valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...