inga:) Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Det er noen jeg er venn med på facebook som jeg ønsker ikke skal se når jeg er pålogget chatten. Det begynner å bli litt slitsomt kan man vel trygt si... Kan jeg blokkere enkeltpersoner fra å se jeg er pålogget? (uten å slette de som venner?)
Amys Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Trykk på chatten nederst til høyre, gå til Frient Lists og lag en ny liste. Dra så personen inn i listen. Deretter velger du "go offline" på den lille pilleformede greia til høyre for listen du akkurat lagde
inga:) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 Trykk på chatten nederst til høyre, gå til Frient Lists og lag en ny liste. Dra så personen inn i listen. Deretter velger du "go offline" på den lille pilleformede greia til høyre for listen du akkurat lagde tusen hjertelig takk ♥ du aner ikke hvor mye pes du sparte meg for nå Setter kjempestor pris på din hjelp )))))
inga:) Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 NB! ER ET MULIG Å VÆRE PÅLOGGET CHATTEN UTEN AT NOEN SER AT MAN ER DET? ALTSÅ AT JEG SER ALLE SOM ER ONLINE, MEN DE SER IKKE MEG? MED Å LEGGE FOLK INN I LISTER OG SKRIVE OFFLINE, SÅ KAN JEG NEMLIG IKKE SE OM DE ER PÅLOGGET ELLER IKKE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå