Gjest Dallandra Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Sparegrisen til de håpefulle begynner å være tykk og feit og målet er i sikte, men er det noen vits i å informere dem om det enda? Hva er egentlig med i en Nintendo DS? Er det med noen spill installert i konsollen? Eller bør vi la dem spare videre til grisen har penger nok i seg til et spill i tillegg til konsollen?
Gjest Agurkolat Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Du får ingen spel med viss du berre kjøper DS'en, men ein finn jo pakkeløysningar meinar eg, dar ein får med eit spel + DS'en.
Zzyzx Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Det følger ikke med spill til en DS, da må det blir pakkeløsninger slik Agurkolat sier. Spillene er egne brikker som settes inn i en slot på DS-en.
tineline Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Gamestop har noen gode kampanjer akkurat nå, så det er verdt å følge litt med!
trinelisemor Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Nå bør man kanskje ikke kjøpe DSI, men den helt nye DSI XL som har kommet ut. Den bruker akkuratt de samme spillene, så de gamle spillene man evt. har kan fortsatt brukes. Det som er nytt med denne, er at den nesten har dobbelt så stor skjerm som de gamle. Dessuten kan man surfe trådløst på internet med den. Det er jo morsomt for både lite og stor. Det er naturligvis god foreldrekomntroll på innstillingene, og det er enkelt å sikre trygg surfing. Den har også 2 kameraer, og en rekke morsomme programmer. Den kommer også i fra Nintendo, og er nå den siste DS modellen på markedet. Den heter altså DSI XL Du får kjøpt den bl. annet her. Vi har den, og koser oss
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Synes da er sært med DS'en, at den ikkje synker i pris. Eg har DS lite, og den koster rundt det same den kosta når eg kjøpte min for rundt tre år sidan.. Synes det er litt sært sidan da har komt fleire oppgraderte versjoner av den. Husk at spill gjerne er dyrt da og! Eg kjøper alle mine spel frå ebay.co.uk og sparer eit par hundrelapper dar..
trinelisemor Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Sant som du sier. Men den nye DSI XL er fin på den måten at man også kan laste ned spill. Det fungerer faktisk veldig bra, og man kan også laste nes spill som ikke koster all verden. Men selvfølgelig... spill koster penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå